Milla-Mamma til 3 Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Skulle bli satt igang idag, men var umoden. Vil eg rekke å bli moden til neste fredag? Har ny time da... Sist eg blei satt igang hadde eg 4-5 cm åpning to uker før termin
jentemamma Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 På meg satte de inn ballongkateter fordi jeg skulle modnes før igangsetting. Det var på overtid da og det var uaktuelt å la meg gå lenger.
løvemamma29 Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 var på overtid eg da.. men fredagen var eg umoden og 5 dager over, søndagen fødte eg-7 dager over...så vetjse om d va så fort eller ka...
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Jm sjekket meg denne uka, men sa det egentlig var liten vits, for man kunne gå med 3 cm åpning i flere uker, eller modnes på et kvarter. Så selv om jeg var umoden betydde ikke det noe mente hun.... Jeg kunne føde om et kvarter eller om tre uker....
Milla-Mamma til 3 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2012 Jm sjekket meg denne uka, men sa det egentlig var liten vits, for man kunne gå med 3 cm åpning i flere uker, eller modnes på et kvarter. Så selv om jeg var umoden betydde ikke det noe mente hun.... Jeg kunne føde om et kvarter eller om tre uker.... Så da er det håp for meg??:)
Major HotLips Houlihan Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Ble sjekka på ettermiddagen dagen før nr to kom og hadde da 1 - 1.5 cm åpning, i 6-tiden på morningen merket jeg de første riene og halv to er hun født. Så hvor moden du er trenger ikke å ha så mye å si
Milla-Mamma til 3 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2012 Dette er min 3, og er ikkje så inni dette med modning. Med første mann hadde eg 1-2cm 5 dager før termin og han blei født dagen etter. Med andre mann hadde eg 4-5cm 11 dager før termin, ho blei født samme dag. Begge gangene satt igang med hinnestikk på fostervannet. De vil sette meg igang nå og, men da må eg være moden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå