Gå til innhold

Juletråd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kunne bli bra å ha en juletråd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sååå klar for jul!! Kjør på:)

Skrevet

JAaAAA!!! Gleder meg til mørke ettemiddager i desember med lukten av røkelse i stuen, julereklamer på tv og klementin og julebrus på bordet!!!

Skrevet

Gleder meg som en unge til jul! :)

Vi skal være hjemme, bare jeg, mannen og barna. Det har vi bare gjort en gang før, og det var -så- avslappende og behagelig.

Gleder meg til pinnekjøtt, kålrabistappe, julepølse, Julekalender på tv og mellom hendene, mandariner, nøtter og nisser :D

Og snø faktisk.

Og så er det så godt å vite at man er ferdig med alle gaveinnkjøp og kan la julefreden senke seg.

*glede seg* :D

Skrevet

Eg har begynt å tenke på adventskalender. Har vore veldig usikker på kva eg skal velge. Pakkekalender eller legokalender eller bare sjokoladekalender osv.

Har landa på en kombinasjon av pakkekalender og aktivitetskalender.

Kjøpte noken ting eg fant igår, slik som cars badeskum og tøffe tannbørster, og funnet ut at luke 1 er dagstur til Bergen på lysfest (sjå på fyrverkeri) Skal på ei teaterforestilling rett før jul, det blir ei luke.

Blir veldig glad for tips til innhold i kalenderen.

GLEDER MEG TIL JUL!

Ser forresten at det kan bli vanskelig å få tid til å handle julegaver i kvardagen. Har mann, men liker å være sammen med ungene dei timane som er mellom barnehage og legging, og etter legging, går det en halv time til kjøpesentera stenger. Vil helst gå aleine og shoppe. Mest effektivt det.

Så må satse på å utnytte alle nattopent som kjem framover. :-)

Skrevet

jeg eeeelsker jul!! men i år kjenner jeg meg litt maktesløs. har termin ei uke før julaften, og aner ikke åssen noenting blir.. kan noen trøste å love meg at jeg ikke blir liggenes på sykhuset i romjula ;)

Skrevet

jeg eeeelsker jul!! men i år kjenner jeg meg litt maktesløs. har termin ei uke før julaften, og aner ikke åssen noenting blir.. kan noen trøste å love meg at jeg ikke blir liggenes på sykhuset i romjula ;)

Jeg fødte bare noen dager før Jul. Gikk strålende! Kom hjem til ferdig vasket og julepyntet hus (takk mamma!) og høytiden ble veldig spesiell! Hvis fødselen går normalt er det jo bare å dra raskt hjem! Ha nære å kjære hos deg hvis du ønsker det, la ambisjonene om en normal jul ligge, så skal du se det går strålende! :)

Skrevet

Ja!! Gleder meg til å pynte huset med julepynt, og spise marsipangris!!!

Skrevet

Jeg fødte bare noen dager før Jul. Gikk strålende! Kom hjem til ferdig vasket og julepyntet hus (takk mamma!) og høytiden ble veldig spesiell! Hvis fødselen går normalt er det jo bare å dra raskt hjem! Ha nære å kjære hos deg hvis du ønsker det, la ambisjonene om en normal jul ligge, så skal du se det går strålende! :)

Tusen takk, det var kjempe koselig å høre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...