Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg jobber som nattevakt og var hjemme i natt pga flere syke barn og mann, feber og oppkast på de, selv er jeg bare forkjølet og hadde vært på jobb om ikke de andre var syke. Jeg ringte inn og sa fra at jeg ikke kommer i natt heller. Sjefen spør om jeg ikke har andre voksenpersoner til å ta seg av barna, jeg svarer da at mannen min også er syk. Han presiserte at så lenge vi var 2 foreldre så måtte vi dele på det å være hjemme med syke barn, jada svarte jeg det er jeg fullstendig klar over, men nå må jeg være hjemme. Sjefen sier så at dette skal han notere seg i min personalmappe, akkurat hva jeg hadde sagt, bare så jeg var klar over det! Jeg ringte forbundet rett etterpå og de ga seg helt over, han har ikke lov å skrive sånne ting i personalmappa så de skulle ordne opp. Er så glad for at jeg snart bytter jobb, for denne sjefen vi har hatt det siste året har ødelagt mye på arbeidsplassen min. Alle forbunda har saker de kjører i systemet pga hans lederstil, men dessverre så ser det ikke ut til at det er så lett å bli kvitt han. Måtte bare skrive dette her, er ikke typen som prater rundt om sånne ting da det som regel bare slår tilbake på en selv, men måtte bare få det ut.
Gjest Gullguttene Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Heldigvis skal du snart bytte jobb, tenker jeg
TøffiTrynet☠ Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Så bra at du har fått deg en ny jobb! Helt forferdelig at dårlige sjefer skal få ødelegge arbeidsmiljøet. Bare fortsett å stå på krava, jente! SympKlem.
Somle Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg sitter bare her og gaper At det er mulig.... Bra du skal skifte jobb! Enkelte altså... Har selv hatt min share med drittsjefer, og det kan virkelig ødelegge hver eneste dag på jobb!
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Huff, for en patetisk sjef!! Bra at du skal skifte jobb.