Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Min mann ble operert når han var barn, 10 år. Han måtte operere ned begge testiklene igjen, og har fått plassert inn noe som skal holde den på plass (at de ikke flytter seg langt opp igjen)... Noen som har noen erfaring rundt dette? Jeg tenker i forhold til at vi prøver å få barn. Er det redusert sædkvalitet? Setter pris på om noen har noe de ønsker å dele knyttet til dette:) Evt har en mann med samme "operasjon"
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har en bror med samme operasjon, mener han var rundt 8 år da han opererte ned testiklene. Han er pappa i dag, og de ble gravide på første forsøk så han har ihvertfall ikke nedsatt sædkvalitet pga dette.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Puh, lettet. Godt å høre en solskinnshistorie. Vi har prøvd i 7 mnd uten å lykkes. Vet det ikke er lenge, men tankene svirrer. Flere? hi
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Min mor har Og hvis dette er din far i tillegg er du endel av den solskinnshistorien;) hi
mamma_bergen Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Eksmannen min gjorde det når han var ca 7 år,og vi fikk ikke barn på vanlig måte..Han hadde lite levende sædceller,men de som var i live,funket godt Så vi har en prøverørsdatter
Himmel og hav Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Fetteren min har gjort det, og han er far til to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå