Gå til innhold

Hun ligger med alle bak hans rygg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, ikke alle da, men mange! Bak mannens rygg altså. De har to barn. Hun har hatt sex med flere kollegaer, to av kompisene til mannen hennes, den ene svogeren sin, mine brødre (jepp, begge to), og nå også en god venn av meg. Hun er notorisk utro, og har ingen planer om å slutte med det. Hun er ekspert på å skjule alle spor.

Begynner nesten å bli bekymra for at hun skal gå etter min mann, kanskje det er hennes neste "utfordring". hun tulla nemlig litt om det når vi møttes sist....:o (Tror jo egentlig ikke det da, og mannen min har uansett aldri likt henne).

Men uansett, stakkars mannen hennes.....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han vet om det?

Jeg kjenner også en slik dame og mannen hennes vet om at hun er sånn men velger å bli hos henne likevel... Halve byen vet om deres "åpne forhold" så mannen fremstår som en dott, men de har nå vært sammen siden de gikk på ungdomsskolen og nå er de over 40 år.

Skrevet

Kanskje mannen gjør nøyaktig det samme, men bare litt mer diskre? hehe.

Skrevet

Jeg tenkte også på om dette er en enighet de har seg imellom?

Men hvis hun er en sånn som kan tenkes å legge seg etter din mann, hvorfor henger du med henne da? Hadde jeg aldri giddet.

Skrevet

Nja, hun har mistanke om at mannen har noen svin på skogen, men hun vet ikke. Det er ikke en avtale hun og mannen hennes har altså, han vet ingenting om det hun driver med.

Jeg finner på ting med henne fordi vi er gode venninner og har vært det mesteparten av livet. Det er kun den siste uken jeg har tenkt på det med min mann, fordi hun spøkte om det sist vi møttes. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...