Gå til innhold

Når legger deres 1.-2. klassinger seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når står dere opp?

Her er det leggetid kl 21.00 og vi står opp ca kl. 7.30, men han våkner som regel tidligere enn det, men vi ligger i senga til 7.30.

Jeg synes det er få timer søvn, men det nytter ikke å legge han tidligere. Er ikke 10 timer søvn for en 6-åring lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten her er snart 7 og legger seg 19.30 når det er skoledag dagen etter. Da våkner han og står opp rundt 6.30 som oftest. Er det ferie hender det han legger seg senere, men ofte står han opp like tidlig:-/ I dag derimot sov han til 8 selv om han la seg 19.30 i går, så varierer veldig, men sørger for at han alltid legger seg så tidlig at han har mulighet til å få sove minst 11 timer:-)

Skrevet

Legger seg 20.00 og står opp klokken 7.00.

Skrevet

Legger seg 18:30 og opp kl. 06:30 - hun er 6 år, 1. klassing

Skrevet

Hun ligger seg 20:00-20:30 og står opp ca 06.30. Hun går i 1. klasse. Jeg føler det er lite søvn,men hun har aldri hatt behov for mye søvn :)

Skrevet

Her er jenta i seng 19.30,og står opp 06.30. hun er snart 7 år.

Skrevet

Min tredjeklassing legger seg 20.30 og står opp klokken 7 om morgenen.

Skrevet

Sovner rundt 21 og våkner rundt 07. Har alltid trengt lite søvn han.

Skrevet

Legger seg mellom 20 og 20.30. Styrer en del før han sovner. Står opp 07.45

Skrevet

min 7 åring legger seg mellom halv ni og ni.

5 åringen sju,halv åtte.

står opp ca sju i hverdagene,senere på helg.og i helgene får de

være oppe lenger.

Skrevet

Når begynner deres på skolen egentlig? Ser noen står opp 7.30 og 7.45, hvordan rekker de skolen da?

Her begynner skolen 8.30 og ungene går hjemmefra klokken 8 (de somler litt på veien og liker ikke stresse). Da må de stå opp senest 7 om de skal rekke, våkne skikkelig, stelle og kle seg, spise frokost og komme seg avgårde uten stress og mas.

Skrevet

Skoledag: legger seg 20-20:30, står opp ca kvart på sju

Helg: legger seg rundt kl 21 og står opp alt mellom sju og åtte på morran.

Går i 1. klasse

Skrevet

Når begynner deres på skolen egentlig? Ser noen står opp 7.30 og 7.45, hvordan rekker de skolen da?

Her begynner skolen 8.30 og ungene går hjemmefra klokken 8 (de somler litt på veien og liker ikke stresse). Da må de stå opp senest 7 om de skal rekke, våkne skikkelig, stelle og kle seg, spise frokost og komme seg avgårde uten stress og mas.

Her begynner skolen 8.30 (9.45 en dag i uka) og vi står opp 7.30. Går hjemmefra 8.25 og da har vi nesten en time, altså god tid.

Skrevet

Legger seg kl 20 og står opp i 7 tiden. :)

Skrevet

Legger seg ca. 19.30, blir vekket ca. halv 7. Er 6 år.

Skrevet

Legger seg i mellom 19-19.30 og sover til 7.30 blir ofte vekt.trenger mye søvn..

Skrevet

Legger seg mellom 19-20.00. Våkner ca. 07.00.

Skrevet

Legger seg kl 19.30 og sover da til halv7-halv8..

Skrevet

Min datter har alltid sovet lite. Nå sovner hun mellom 20- 20.30 og våkner ca 6.30, så nå sover hun faktisk litt mer enn da hun gikk i bhg. Hun har aldri sovet stort mer enn 9-10 timer.

Skrevet

I seng 2000 og oppe mellom 0700-0730. Har en som er 7.

Skrevet

Storesøster går i 2. klasse og legger seg ca kl.20 - 20.30. Vi står opp rett over kl.7.

Skrevet

6-åringen legger seg 1930. Må stå opp 6.30. Har alltid vært en morgenfugl, men etter skolestart må hun ofte vekkes. Må gå hjemmefra 7. 40. Skolen begynner 8.15.

Skrevet

Min andreklassing legger seg mellom 19:30 og 20:00. Varierer veldig hvor fort hun sovner. Må ALLTID vekkes i ukedagene, og da senest kl 7.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...