Gå til innhold

Har dere begynt å tenke på navn?


timiane

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke helt igang med det. Har tenkt å oppkalde men besteforeldrene mine har alle poppis navn. De er veldig fine da :)

 

Nå som jeg plutselig venter tvillinger, er det liksom blitt dobbelt så mye å tenke på. Ligger litt på is.

 

Hvordan ligger dere andre ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ligger greit ann på jentenavn, men sliter maks på guttenavn!!! U.l på mandag, håper de ser hva som skjuler seg inni der!:) Har en gutt fra før som heter Niklas.

 

Hva heter besteforeldre da? Går de event ann å bruke som mellomnavn?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva heter besteforeldre da? Går de event ann å bruke som mellomnavn? :)

 

Aksel, Mathilde og Sofie. Kan brukes som mellomnavn eller i kombinasjon med mellomnavn.

Trodde liksom dette med navn skulle være lett, inntill nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva heter besteforeldre da? Går de event ann å bruke som mellomnavn? :)

 

Aksel, Mathilde og Sofie. Kan brukes som mellomnavn eller i kombinasjon med mellomnavn.

Trodde liksom dette med navn skulle være lett, inntill nå :)

Ja...Sofie er forresten på min liste og...syns det er ett nydelig navn...men Aksel og Mathilde er også fint!:) Med min første syns jeg det var kjempe enkelt...hadde liksom bare det navnet i hodet.:)

 

Nå blir det verre, har alt for mange jentenavn og ingen guttenavn...hihi!

Heldigvis bruker det å løse seg etterhvert, verre for deg som må finne to, men dobbel glede etterpå!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke begynt å tenkt så mye på navn enda vi heller, synes det er vanskelig. Håper på det blir litt lettere etter UL, da vi forhåpentligvis vet hva det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med guttenavn, enklest hvis det blir jente:-) Vært litt inne på Mathilde vi også. Ellers liker jeg Emeli. Av guttenavn er det vel Oscar som er øverst på lista, mng er ikke sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ikke begynt å tenkt så mye på navn enda vi heller, synes det er vanskelig. Håper på det blir litt lettere etter UL, da vi forhåpentligvis vet hva det blir :)

 

Når blir det u.l på deg/ dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke begynt å tenkt så mye på navn enda vi heller, synes det er vanskelig. Håper på det blir litt lettere etter UL, da vi forhåpentligvis vet hva det blir :)

 

Når blir det u.l på deg/ dere?

 

29. oktober blir det UL på oss, begynner å nærme seg nå :) du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk vi ihvertfall slått fra oss Edith og Esther, siden det passer ikke veldig bra på PRINSEN vi venter ;) Foreløpig dveler jeg på Eilert og Bernard, men er usikker altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde jentenavnet i boks, vips så fikk vi se en guttebaby på ul....

Jeg ønsker å kalle han Olav, men vil jo også ha dobbeltnavn. Og dobbeltnavnet må være kort og greit å si ettersom vi har to etternavn. Ikke noe olav nikolay eller alexander olav eller i den duren. Vanskelig med navn!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Mathilde Sofie? Eller Sofie Mathilde.. Går an å bruke begge komb. der:)

 

Aksel og Sofie er jo fint sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dei 2 gutane våre heiter Ýmir og Flóki så det vert nok eit Islandsk navn til neste barn også. Sambuaren min er Islandsk og me budde der en del år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Mathilde Sofie? Eller Sofie Mathilde.. Går an å bruke begge komb. der:)

 

Aksel og Sofie er jo fint sammen:)

 

Har tenkt på komb Mathilde Sofie eller Mathea Sofie. Sofie har vært i familien i 5 generasjoner.

 

Heteste guttenavn for tiden er Simon etter oldefaren min.

Skulle ønske det kunne ramle noen navn inn i hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! :) Ultralyd viste gutt....nå trenger jeg gode forslag til navn, for her er jeg blank! :);)

 

HAHA De er lure de små guttene :)

Er det noe du har tenkt på, eller er du like i villrede som meg?

 

Mitt heteste guttenavn for tiden er; Simon August

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt i villrede!!:) Liker svenske navn...men, akkurat nå er jeg bare blank, blank og atter blank!:)

 

Må smake på 1 million navn!;)

 

Du hadde ett fint navn på guttebeibisen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Min1.baby

Lille prinsen i magen her, har fått navnet Andreas.:-) Liker det navnet så godt og det gjorde åsså mannen min.:) Ikke noe oppkalling eller noe,men begge er fornøyd med navnet.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var vi fast bestemte på å kalle den lille for Dennis hvis det var gutt. Var helt blanke på jentenavn siden vi ikke hadde klart å bli enige om noe som helst.

 

På ordinær ul viste det seg at den lille i magen utvilsomt er jente, så da var det bare å gå i tenkeboksen igjen. Etter en del leting så fant vi endelig et navn vi var enige om. Så da blir vesla hetende Angelica :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi hadde også masse jentenavn, men tenkte jo hele tiden at det helt garantert var en gutt, og fikk rett i det :P

Så nå har vi ett navn som vi liker godt, men tør nesten ikke si det høyt før vi har helt bestemt oss :P Vi har også noen andre navn vi liker ganske godt =) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også helt sikre på at det var en gutt i magen og hadde flere guttenavn vi likte. Men det viste seg å være en sprelsk jente i magen :) Så nå må vi tenke på jentenavn i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår skal hete Storm. Det gikk fram og tilbake, men vi er så glade i det navnet at vi klarte ikke helt å slå fra oss den tanken. Vi var først inne på den dumme tanken "enn hvis andre synes det er stygt?" men så gikk det vel mere over til "vi driter i hva andre synes, for VI liker det uansett!" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har vi endelig finne både jentenavn og guttenavn. Skal på ultralyd til onsdag. Håper å få vite kjønn da, så vi veit hvem som skjuler seg i magen! :) navnene er konfidensielle frem til fødselen her i gården. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...