Gå til innhold

Å faen....synkende Hcg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 10+4 i dag. Tok blodprøve mandag og onsdag, fordi jeg følte meg plutselig lite gravid. Ingen blødning, men legen ville sjekke. Mandag var det på ca 82 000, i går var det på 76 000. Legen sa at dette var han noe usikker på, mente at det kunne være en naturlig nedgang. Men vi skal ta en ny blodprøve i morgen. Men hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Googlet litt nå (hcg levels drop week 10), og det virker som at hcg-nivåene gjerner flater ut eller til og med synker rundt uke 10. Skjønner likevel at du er bekymret, og vil si at den eneste måten å bli helt sikker på litt raskt, er å en ultralyd.

Skrevet

Er 10+4 i dag. Tok blodprøve mandag og onsdag, fordi jeg følte meg plutselig lite gravid. Ingen blødning, men legen ville sjekke. Mandag var det på ca 82 000, i går var det på 76 000. Legen sa at dette var han noe usikker på, mente at det kunne være en naturlig nedgang. Men vi skal ta en ny blodprøve i morgen. Men hva tenker dere?

Husker fra min graviditet at jeg følte meg lite gravid selv i den perioden. Jeg tok en ul og alt var bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...