Countess Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 En gang i mnd tenker jeg at livet hadde vært bedre om jeg var singel. Jeg klarer ikke nærkontakt, og når kjæresten mine kommer med fine kommentarer må jeg ta meg i nakken for å klare å respondere??!! JA, jeg er premenstruell! Men er det normalt å føle at alt er så pokkers irriterende? Jeg tenker, resten av mnd at jeg elsker kjæresten min, at han er helt fantastisk, så sexy, så snill, så hjelpsom, så alt! å han ER jo det... Bare ikke når jeg er premenstruell!! Da er han bare i veien. (føler meg nokså rotten av å skrive det, så det må jo være et godt tegn da.) Hva pokker feiler det meg? Så tenker jeg..dette må jeg huske til neste gang jeg føler det slik, at det er bare for at jeg er premenstruell... Men herregud da, hver gang jeg blir det igjenn blir jeg usikker.. Glemmer av at jeg er premenstruell liksom. åsså går det etpar dager før jeg skjønne det. Blir gal av dette! Nå skal det sies at det er nok andre faktorer i livet mitt som gjør at jeg nok er ekstra lei. Stress med skole og ekstremt lite solialt samvær med venninner. Er bare sammen med han når jeg har fri. å ellers går jo det bra..da koser jeg meg. Men en gang i mnd lurer jeg på hva i hell***** som skjer! Vær så snill å si at det er flere som har det slik Er det virkelig mulig å ha så lite kontroll på følelsene sine Beklager om det bli rotete..
Gjest sandyBay1 Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Hahaha... kjenner meg så godt igjen i det du skriver assa! Takler ikke at han rører meg engang og lunta mi er meget kort føre mens. Nesten så en burdet ha vært sperret borte fra familien. Og virker som om det blir værre med årene også... Så nei, du er ikke alene
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Jeg er et lite troll rundt eggløsning, og et stort monster før mens og de første dagene av den...som for øvrig varer minst 7 dager. Jeii...her går det i storgråting uten årsak ala barseltårer, sinneutbrudd mot fremmede som sniker i kø eller på andre måter gjør seg til kriminelle i mine øyne og sure stikkende kommentarer til min elskede kjæreste mann. Han har full kontroll på når jeg skal ha mens, og jeg skjønner ikke at han holder ut. Jeg hater meg selv når jeg er slik (og blir jo bare mer i ubalanse av det), og prøver virkelig helt sant å kontrollere meg. Men...ja...så kommer monsteret og tar over. Jeezez... Endret 11. oktober 2012 av UndrendeUllteppe
Countess Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2012 Takk gud!! Imorrest når han dro på jobb ble han sur for at han ble litt (noen minutter!) sen..jeg måtte finne frem ullbukse til lille. Jeg ble driiiitsur når jeg etterpå tenkte på at han ble sur! Jeg skrev den lange mld til han der jeg virkelig fikk ned irrasjonelle følelser som aldri burde komme ut, i min nåværende tilstand! Heldigvis, så hadde jeg nok kontroll til å slette den før jeg sendte den! Har funne ut at det ofte hjelper Får ut aggresjon, men starter ikke krangler
Countess Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg er et lite troll rundt eggløsning, og et stort monster før mens og de første dagene av den...som for øvrig varer minst 7 dager. Jeii...her går det i storgråting uten årsak ala barseltårer, sinneutbrudd mot fremmede som sniker i kø eller på andre måter gjør seg til kriminelle i mine øyne og sure stikkende kommentarer til min elskede kjæreste mann. Han har full kontroll på når jeg skal ha mens, og jeg skjønner ikke at han holder ut. Jeg hater meg selv når jeg er slik (og blir jo bare mer i ubalanse av det), og prøver virkelig helt sant å kontrollere meg. Men...ja...så kommer monsteret og tar over. Jeezez... Hehe, uff da Nei det skal ikke være lett.. åsså tenker jeg at dette skal jo pågå hver mnd... i maaange flere år! De stakkars mennene må jo tro tilslutt at dette er bare kjipe unnskyldninger for å pøse på med piss Kjenner også til den der men å prøve(!) å kontrollere det.. Funker dårlig det..åsså har man da dårlig samvittighet attåt Lykke <3
skinnfilla Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 å gud jeg og. ikke så gal med nærkontakt men så himla utålmodig! jobber på narvesen og når den fjertende kunden kommer og leter etter tippekort og småpenger så holder det på å rable for meg;) må virkelig puste ut og ta meg sammen for å ikke småkjefte på mann og barn og de 2 dagene i mnd. skal få inn hormonspiral igjen nå for jeg blir gæern av å ha mensen hver 3 uke.
Gjest sandyBay1 Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Og en gang når jeg var skikkelig PMS, og jeg stod i kø for å få parkeiringsplass, og en j** som kom bak og å bare kjørte inn og tok plassen!! Skal si han flytta seg ganske så kvikt når jeg hoppet ut av bilen. Klikket totalt i vinkler... Og nå sier gubben her, at vi bare kan skjærpe oss!! Og at kristne ikke oppfører seg sann som jeg beskriver det her? Ehhhh....hvor kom den fra liksom??
Countess Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2012 Og en gang når jeg var skikkelig PMS, og jeg stod i kø for å få parkeiringsplass, og en j** som kom bak og å bare kjørte inn og tok plassen!! Skal si han flytta seg ganske så kvikt når jeg hoppet ut av bilen. Klikket totalt i vinkler... Og nå sier gubben her, at vi bare kan skjærpe oss!! Og at kristne ikke oppfører seg sann som jeg beskriver det her? Ehhhh....hvor kom den fra liksom?? Hahahha... Den er flott! At vi bare kan skjerpe oss er vel gjerne noe som er litt utenfor vår kontroll Akkurat som kjæresten min plutselig skulle forklare meg hvorfor han var "imot" at homofile skulle få gifte seg. Fordi det sto i BIBELEN?? Ja okei? Han er ikke kristen! Det står mye i bibelen som vi bryter hver dag når lyset slukkes på soverommet, såe.. Selektivt bruk av bibelen og kristedommen her Men det må være passelig uforståelig for dem hvordan det er mulig å svinge så fryktelig. Men uansett hvordan det er for dem, så er jeg garantert på at det føles værre for oss
Countess Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2012 å gud jeg og. ikke så gal med nærkontakt men så himla utålmodig! jobber på narvesen og når den fjertende kunden kommer og leter etter tippekort og småpenger så holder det på å rable for meg;) må virkelig puste ut og ta meg sammen for å ikke småkjefte på mann og barn og de 2 dagene i mnd. skal få inn hormonspiral igjen nå for jeg blir gæern av å ha mensen hver 3 uke. Hormonspiral <3 Jeg skal dra å få satt inn en sånn igjenn jeg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå