Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 BAM eksisterer ikke lenger. Nedlagt da de fleste bruker din baby i stede. Men det liger forum under DIB som er for de med større barn: små troll 0-1, st 1-2, st 2-3, st 3-6 og st 6+ her. Så alle som er foreldre eller skal bli foreldre hører til her. Det finnes også egne forum inne på BIM for de som prøver å bli gravide. Hvis noen lurer på hvordan du kan komme over BIM til DIB så ligger det en blå/orange linje under der det klart og tydelig står Din baby ELLER Barn i magen. På enden av den kan du klikke og komme over til motsatt forum. NOEN FLERE SPøRSMåL? Hjelp meg gjerne og gjøre dette enda mere utfyllende for de som ikke klare å begripe dette. Oppgitt over de som slenger ut av seg at noen ikke har rett til å være her. OGSå fedre har rett til å ytre seg her om de ønsker!!
Lady lovely locks Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Ja... Også ligger det masse spesifike forum her... - tvillingforum - navnedebatten - pappaforum - abortforum - krangelesiden - adobsjonsforum - homofil og lespisk forum osv... Så ikke så lett å på stå at noen ikke hører til her.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Ja men... Det står barn i magen på min side....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 OI, flau. Dette viste ikke jeg. Da lærte jeg noe nytt i dag... (Og jeg som har irritert meg over alle temaer her inne som ikke har med graviditet eller forberdelse til babyen kommer å gjøre)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Dytter denne da tydeligvis ikke alle har skjønt det enda. HI
Beklager - Dysleksi Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Ja... Også ligger det masse spesifike forum her... - tvillingforum - navnedebatten - pappaforum - abortforum - krangelesiden - adobsjonsforum - homofil og lespisk forum osv... Så ikke så lett å på stå at noen ikke hører til her. De som har lyst til å omgi seg med gravide kan finne eget forum for det på 1. trimester, 2. trimester eller 3. trimester.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Dytter denne da tydeligvis ikke alle har skjønt det enda. HI Ja.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. oktober 2012 #13 Skrevet 11. oktober 2012 Er vel denne som burde vært "stiky" på siden her..
BareMas Skrevet 11. oktober 2012 #17 Skrevet 11. oktober 2012 Ja men... Det står barn i magen på min side.... Enkel forklaring på det gitt, anonymforumet er ett FELLESforum for både Barn i magen og Din baby
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. oktober 2012 #18 Skrevet 11. oktober 2012 Noe som også står øverst på siden..... Anonymforum Hei. Anonymforumet er felles for Barn i magen og Din baby. Husk at ikke alle har samme takhøyde når det kommer til ironi og sarkasme. Jeg ber dere derfor om å tenke dere litt om før dere poster og svarer. God debatt! Hilsen Elin, forumansvarlig.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2012 #19 Skrevet 15. november 2012 dytt Anonym poster: cc3ad5fac94b97a1b71be92d538a4a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå