Gå til innhold

Takk for din tålmodighet!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

- står i skrivende stung i laaaaaang kø på billettservice for og få tak i justin beeber billetter, kan ikke fatte hva som er så fantastisk med den gutten men men, hva gjør ikke en ikke for bonusbarnet sitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lang kø?

 

Skal ikke ha biletter, men testet for moroskyld.

 

Fikk både sitteplasser og Golden Circle lett.

Skrevet

ja jeg står i kø!

Skrevet

Merkelig, for jeg har ikke noe problem.

 

Er forresten utsolgt av sitteplasser nå hvis det er det du skal ha.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg skal på Justin Bieber-konsert. Gleder meg som en unge. Satt 30 min i kø for å få kjøpt billettene i sommer, men det gikk da til slutt.

 

WOHO JUSTIN HERE I COME!!!!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

- står i skrivende stung i laaaaaang kø på billettservice for og få tak i justin beeber billetter, kan ikke fatte hva som er så fantastisk med den gutten men men, hva gjør ikke en ikke for bonusbarnet sitt!

 

Om ungene mine noen sinne enderopp med bonus mamma, så håper jeg hun er som deg! ;)

Skrevet

Fikk tak i billetter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...