Gå til innhold

Vågå-saken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere?

Snakker jenta sant ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Var først i veldig tvil, men... Ikke opp til meg å spekulere i egentlig. Lar retten avgjøre.

Skrevet

La saken bli ferdig,så vet vi det

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal tro! Heldigvis er det retten som dømmer.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det eneste som er helt sikkert i denne saken er at begge to snakker ikke sant. Det andre som er sikkert er at jeg er glad for at det ikke er meg som skal finne ut av hva som er sant eller ikke.

Det tredje er at uansett hva resultatet blir her, blir det ingen vinner. Om jenta får medhold, vil alltid noen tvile på om det er riktig. Om mannen får medhold, vil også noen tvile på om det er riktig. Så sant ikke en av dem plutselig står fram og bedyrer med stor overbevisning at de lyver og at den andre har rett. Eller selv da er det vel kanskje noen som vil tvile. Det er en trist sak uansett. Personlig håper jeg at det dukker opp bevis som er såpass tunge at sannsynligheten for at den ene har rett er såpass stor at at man kan tro på det.

Men det siste som er helt sikkert, er at uansett overgrep eller ikke så er dette en sær sak. Ev overgrep er ene og alene mannen skyld, men hvor i alle dager har foreldrene vært her? Hvordan tillater man at en 13-14-15-åring får reise rundt med en "gammel" mann, overnatte på hotell i samme seng som ham, bli med på møter og andre ting som er for voksne folk. Og hvor har kona hans vært? Og Jens og alle de andre som har vært med på dette? Er det ingen som har reagert og syntes at det har vært rart og upassende?

Skrevet

Ordføreren er skyldig. Bevisene mot Viggo Kristiansen var langt svakere enn mot ordføreren. Så eks-ordføreren blir dømt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...