Gå til innhold

Nok et bevis på at verden er ond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

At det er mulig! 45 år i fengsel for dette er vel fortjent.

Skrevet

Ei dame som klikka fordi ungen på to (eller var det tre?) hadde bæsjet på seg. Så hun sparka liksågodt ungen rundt hele leiligheten før hun superlimte henne til veggen. Moren hennes (ungens bestemor altså) fant ungen bevisstløs i en bylt, hun ble liggendes i koma i to dager. Blir helt dårlig jeg.

Skrevet

Forferdelig! Får vondt å har lyst å gråte når jeg leser sånne ting! Livstid og aldri se barna igjen er rett dom!

Skrevet

Forferdelig! Får vondt å har lyst å gråte når jeg leser sånne ting! Livstid og aldri se barna igjen er rett dom!

Helt enig! Hvis man klarer å gjøre noe sånt, blir man aldri frisk nok til å kunne ha omsorg for barn igjen.

Skrevet

Nei, verden er ikke ond, men den dama er mer skrudd i huet enn godt er.

Skrevet

Ei dame som klikka fordi ungen på to (eller var det tre?) hadde bæsjet på seg. Så hun sparka liksågodt ungen rundt hele leiligheten før hun superlimte henne til veggen. Moren hennes (ungens bestemor altså) fant ungen bevisstløs i en bylt, hun ble liggendes i koma i to dager. Blir helt dårlig jeg.

å gud, jeg ble fysisk dårlig. Damen kan jo umulig være mentalt frisk. Og er hun det, så må hun være "høyre hånden" til satan.

Skrevet

Helt for j..... å lese! Noen mennesker er bare ondskapen selv! 45 års fengsel er riktig!!! Men kan dere da skjønne hvorfor mammaen og stefar til Kristoffer kun får noen få år? Noe er galt med retten i Norge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...