Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Logga på her nå, NI notifikasjoner. Tenkte "HJELP HVA HAR JEG GJORT Nå!". Heldigvis hadde jeg vært flink pike og fått mange likes. Er alltid litt redd for at noen anonyme skal finne en ny hakkekylling. Altså meg, ikke at jeg er så aktiv, men - en eller annen gang må jo Julie bli litt kjedelig å krangle med
☆☆☆ Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Elskar varsel - det er jo nesten som ein konvolutt utan avsendar i posten, eg blir spent, bekymra og forventningsfull på ein gong. Men eg får litt "kva er det no eg har gjort"-følelse, ja..
Gjest sug lut Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Joda, litt tve-egga sverd de der. Jeg kom fra høstferie til 47. Da kan man virkelig lure på hva man har gjort...
Frenzia Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Å guri, finnes det en egen hakkekylling-funksjon som Annie kan benytte seg av som gir sÅnn rødt varsel? Og jeg som har en udelt positiv opplevelse av det røde varslet. Det betyr nemlig blant annet at det er kommet et nytt innlegg pÅ Krangle. (Ser nÅ at jeg er en av de anonyme følgerne av Krangleforumet. Hm, litt usikker pÅ hvorfor, men jeg opplevde det som litt flaut...) Endret 10. oktober 2012 av Frenzia
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Blir enda mer stressa når det er på facebook. "Hvilke snodige bilder legger de ut nååå da!". Hehehe. 47 varsler er litt i overkant. Hva HADDE du gjort?
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Å guri, finnes det en egen hakkekylling-funksjon som Annie kan benytte seg av som gir sÅnn rødt varsel? Og jeg som har en udelt positiv opplevelse av det røde varslet. Det betyr nemlig blant annet at det er kommet et nytt innlegg pÅ Krangle. (Ser nÅ at jeg er en av de anonyme følgerne av Krangleforumet. Hm, litt usikker pÅ hvorfor, men jeg opplevde det som litt flaut...) Som regel nÅr noen siterer meg er det for Å si at jeg er teit Hvordan følger man forum egentlig??
Frenzia Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Å guri, finnes det en egen hakkekylling-funksjon... Som regel nÅr noen siterer meg er det for Å si at jeg er teit Hvordan følger man forum egentlig?? Jeg mÅ være usedvanlig kjedelig, eller mindre teit, for det har ingen kalt meg ennÅ. Men for Å følge et forum trykker du pÅ knappen "følg dette forumet" øverst pÅ hovedsiden til valgte forum. Og for Å fÅ 47 varsler pÅ kort tid kan du følge Anonymforumet... Ikke for at jeg tror det er det Luten har gjort, men det er altsÅ en mulighet du har.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 Sto opp i dag til 9 varsler utelukkende positive! Det er første gang:) har sluttet å få angst og tenker mer 'bring it on bitches' Men før jeg ble varm i trøya så var jeg litt stressa;) Du blir vant til det! Jeg liker det g kan ikke huske sist jeg ikke hadde varsler. Tror ikke det er gøy å krangle med meg, men tror det er lett å bli provosert av meg og store ønsker om å provosere tilbake
Gjest sug lut Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 Blir enda mer stressa når det er på facebook. "Hvilke snodige bilder legger de ut nååå da!". Hehehe. 47 varsler er litt i overkant. Hva HADDE du gjort? Ikke så mye revolusjonerende - svart på endel før jeg stakk av for ferie, og fordelt på ei hel uke blir det jo ikke stort, men i flokk og følge var de mange, ja.
Iiiiik Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg blir glad jeg, når jeg ser de røde tallene. Sier en del om meg, jeg regner med at det er noe positivt. Etter ørti år på DiB gjør jeg fortsatt det. Etter fjørti hete diskusjoner gjør jeg fortsatt det. Dum? Nei, tror ikke det? Naiv? Ja, kanskje litt? Tendens til å tro at folk liker meg inntil det motsatte er bevisst? Helt klart! Evne til å forklare andres sinne og motvilje med deres dumhet og manglende innsikt? Enda klarere!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 Synes nesten det er litt kjedelig med likes, mye morsommere om det er en muggen anonym som har sitert et innlegg.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Blir bestandig skuffet. Skrev tidligvis ett bra innleg om salami og spekemat i svangerskapet engang. 90% av gangene jeg har en notificasjon er det noen som har likt det.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. oktober 2012 #13 Skrevet 12. oktober 2012 47 varsler er fort gjort å få. Det irriterende er at det ofte bare dreier seg om ett eller to innlegg, men så har 47 andre også kommentert der Og jeg må inn på vis alle varsler for å få bekreftet at det ikke var flere innlegg...
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 12. oktober 2012 #14 Skrevet 12. oktober 2012 Men jeg liker å få en liten rød boks over konvolutten. POST TIL MEG Alltid like hyggelig. Jeg synes for øvrig det er pes at jeg får varsel når noen har kommentert det noen andre kommenterte til mitt innlegg. Det stopper liksom aldri, heller, selv om man ikke er involvert i diskusjonen lenger (bortsett fra det første innlegget man skrev, det som står heeelt øverst).
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 12. oktober 2012 #15 Skrevet 12. oktober 2012 Merker jeg får mer lyst til å skrive når jeg får notofications, da vet man at det man har skrevet ikke bare forsvinner inn i det store intet
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 13. oktober 2012 #16 Skrevet 13. oktober 2012 Merker jeg får mer lyst til å skrive når jeg får notofications, da vet man at det man har skrevet ikke bare forsvinner inn i det store intet Godt poeng!
Frenzia Skrevet 13. oktober 2012 #17 Skrevet 13. oktober 2012 Ser det visstnok tok helt av med "nulltolleranse"-innlegg her om dagen? Det som skremmer meg litt er at det ser ut til å ha begynt like etter at jeg svarte oppi tråden her om at man kan raskt få mange varsler om man følger Annie-forumet. Frykter liksom at jeg kan ha satt Annie Spam på en ide hun ikke burde ha fått... Upsi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå