Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Hei, er det noen som har erfaring med tennis i andre og tredje trimester? Forrige svangerskap måtte jeg slutte en gang i første trimester pga lavtsittende morkake og blødninger. Kom ikke igang igjen før etter fødselen. Nå vurderer jeg å fortsette tennistreningen fram mot fødselen (bindende og dyr påmelding, derfor jeg ikke har lyst til å bare "se det an"). Lurer på om magen blir veldig i veien?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå