Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Vurderer å etterutdanne meg. Er utdannet i økonomi og adm fra høyskole og jobbet med regnskap og lønn i 14 år. Er det et tøft studie? hvor lenge er det etter økadm. Og hva tjener de sånn ca?
holahopp Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 jeg holder på nå og tar det som påbygg og ja det er litt tøft, men tar kun 1 år. Da blir man ikke statautorisert men man blir revisor hvis man får over c. Jeg tar det på høyskolen i telemark og det er 6 fag totalt. Tror du må ha ett år til altså master for å bli statsautorisert...men mulig at man må jobbe litt først, er ikke helt sikker.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2012 Er det 1 år etter økadm? Fulltid? Vet du hva de tjener sånn ca?
holahopp Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 ja det er 1 år fulltid ja. hva de tjener kommer jo helt an på hvor man bor i landet da. Men vet om revisorer her i sør som tjener 700.000 og oppover..
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2012 Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå