Chelseafan Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Glad i begge,men litt mer glad i den brune
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Arendals! Ingen over, ingen ved siden:-) Den er lysebrun... Bare synd den ikke kommer i light....
fikas Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Orange, grumsete julebrus! Ingen over ingen ved siden- de andre julebrusene er sukkervann med tilsatt smak og kullsyre..! Grøss!
Chelseafan Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2012 Eneste som er julebrus for meg er De 2 ikke med appelsin smak
Salomine Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 Rød, rød, rød!!!!! Her i distriktetr ble det krise da flere butikker skiftet brusleverandør, og vi ikke fikk rød men brun julebrus. Men neste år var den røde på plass igjen heldigvis.
Chelseafan Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 11. oktober 2012 Brun er helt klart best . Dahls har jeg aldri smak. Rød er godt det også,men langt fra brun
blå2010+rosa2013 Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 Brun den med blå etikett og nisse på. Husker ikke hvem som har den men det er den aller beste helst på glassflaske
Chelseafan Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #12 Skrevet 11. oktober 2012 Glass flaske er godt ja,best
Pesta Skrevet 12. oktober 2012 #14 Skrevet 12. oktober 2012 Brun den med blå etikett og nisse på. Husker ikke hvem som har den men det er den aller beste helst på glassflaske Det er Dahls sin julebrus, og den eneste som ikke smaker skvip ;-)
Ane Elise Skrevet 12. oktober 2012 #16 Skrevet 12. oktober 2012 Brun den med blå etikett og nisse på. Husker ikke hvem som har den men det er den aller beste helst på glassflaske Det er trøndersk julebrus du tenkte på, nammmmmmmmmmmmmm
blå2010+rosa2013 Skrevet 12. oktober 2012 #17 Skrevet 12. oktober 2012 EC Dahls var det ja åh nå må 1 desember komme så jeg kan begynne å drikke den
frupingu Skrevet 12. oktober 2012 #19 Skrevet 12. oktober 2012 Lillehammer Hamar Julebrusen er best Men selges nok ikke over hele landet. Den er forresten brun.
stinesg89 Skrevet 12. oktober 2012 #20 Skrevet 12. oktober 2012 Dahls julebrus på glassflaske finnes ikke noe bedre
VE-G Skrevet 12. oktober 2012 #22 Skrevet 12. oktober 2012 Julebrusen fra Lilehammer og Hamar bryggeri på glassflaske så klart! Den er brun
LivHeidi Skrevet 12. oktober 2012 #23 Skrevet 12. oktober 2012 Dahls julebrus (den er altså brun), og helst på glassflaske!
Panterjenta85 Skrevet 13. oktober 2012 #24 Skrevet 13. oktober 2012 Må si meg enig i at julebrusen skal være orange!! Trio sin! Men om jeg må velge mellom rød eller brun skal den være brun og fra CB! Ikke mye som slår den smaken og det er virkelig julesmak og juleminner!
vaggle Skrevet 13. oktober 2012 #25 Skrevet 13. oktober 2012 mr brune ingen over ingen ved siden !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå