Gå til innhold

Rød eller Brun Julebrus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Glad i begge,men litt mer glad i den brune :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arendals! Ingen over, ingen ved siden:-) Den er lysebrun... Bare synd den ikke kommer i light....

Skrevet

Orange, grumsete julebrus! Ingen over ingen ved siden- de andre julebrusene er sukkervann med tilsatt smak og kullsyre..! Grøss!

Skrevet

Eneste som er julebrus for meg er De 2 :) ikke med appelsin smak

Skrevet

Rød, rød, rød!!!!! Her i distriktetr ble det krise da flere butikker skiftet brusleverandør, og vi ikke fikk rød men brun julebrus. Men neste år var den røde på plass igjen heldigvis.

Skrevet

Brun er helt klart best :). Dahls har jeg aldri smak. Rød er godt det også,men langt fra brun

Skrevet

Brun :) den med blå etikett og nisse på. Husker ikke hvem som har den men det er den aller beste :) helst på glassflaske :)

Skrevet

Glass flaske er godt ja,best

Skrevet

Brun :) den med blå etikett og nisse på. Husker ikke hvem som har den men det er den aller beste :) helst på glassflaske :)

 

Det er Dahls sin julebrus, og den eneste som ikke smaker skvip ;-)

Skrevet

Brun :) den med blå etikett og nisse på. Husker ikke hvem som har den men det er den aller beste :) helst på glassflaske :)

 

Det er trøndersk julebrus du tenkte på, nammmmmmmmmmmmmm ;)

Skrevet

EC Dahls var det ja :) åh nå må 1 desember komme så jeg kan begynne å drikke den :)

Skrevet

Lillehammer Hamar Julebrusen er best :) Men selges nok ikke over hele landet. Den er forresten brun.

Skrevet

Dahls julebrus på glassflaske :D finnes ikke noe bedre :D

Skrevet

Julebrusen fra Lilehammer og Hamar bryggeri på glassflaske så klart! Den er brun :)

Skrevet

Dahls julebrus (den er altså brun), og helst på glassflaske!

Skrevet

Må si meg enig i at julebrusen skal være orange!! Trio sin! :)

Men om jeg må velge mellom rød eller brun skal den være brun og fra CB! Ikke mye som slår den smaken og det er virkelig julesmak og juleminner! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...