Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har alltid vært stor fan av ylvis, men nå kjenner jeg at jeg er litt "lei"... de er liksom litt oppbrukt... hva synes dere?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Må si meg enig der, de er veldig oppbrukt
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Koslig tidsfordriv.. Men synes ikke det er hysterisk morsomt. Men tar meg i å humre av og til
Marjoriee Dawes Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 De er like morsomme som å spise en skje med kanel syns jeg. Tørt å fælt. Like tørt som det jeg netopp skrev nå egentlig. Bah..
Chelseafan Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Aldri hatt sansen for dem i hele tatt
It's all about me Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg er en stor fan, men denne sesongen er ikke like bra som forrige. Og forrige sesong var ikke like bra som Ylvis4, for DET var morsomt det. Men Ylvis blir aldri kjedelig iallfall.
detverkeribakhodet Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 synes de stikker trynet frem hele tiden.. blir litt slitsomt synes jeg... jeg har også tidligere vært veldig fan av de..., men nå er jeg og litt lei dem.. var på det siste showet deres og synes det var kjempe gøy, men vet ikke om det var de 2 flaskene med vin som gjorde det gøy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå