Gå til innhold

ylvis, morsomt? eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært stor fan av ylvis, men nå kjenner jeg at jeg er litt "lei"... de er liksom litt oppbrukt...

 

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må si meg enig der, de er veldig oppbrukt

Skrevet

Koslig tidsfordriv.. Men synes ikke det er hysterisk morsomt. Men tar meg i å humre av og til :)

Skrevet

De er like morsomme som å spise en skje med kanel syns jeg. Tørt å fælt. Like tørt som det jeg netopp skrev nå egentlig. Bah..

Skrevet

Aldri hatt sansen for dem i hele tatt

Skrevet

Jeg er en stor fan, men denne sesongen er ikke like bra som forrige.

Og forrige sesong var ikke like bra som Ylvis4, for DET var morsomt det.

 

Men Ylvis blir aldri kjedelig iallfall.

Skrevet

Huff nei, har aldri vært begeistret.

Skrevet

synes de stikker trynet frem hele tiden.. blir litt slitsomt synes jeg... jeg har også tidligere vært veldig fan av de..., men nå er jeg og litt lei dem..

 

var på det siste showet deres og synes det var kjempe gøy, men vet ikke om det var de 2 flaskene med vin som gjorde det gøy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...