Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Føler jeg går å maser om å rydde opp, gå å pusse, kles på seg, osv, osv hele dagen lang. Har en på snart 8 år og en på 4,5 år. Er helst han eldste jeg er frustrert over. Synes han er så ukonsentrert. Får ikke med seg beskjeder. Og han minsten er mere vil ikke ha, eller vil ha. Og hvorfor og prater i munnen på hverandre. Nå er mor sliten. Noen andre?
MrsMilla Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 hahahahhaa - jeg og!!! Har ei på 9 og en på 3. Han på 3 er flinkest til å høre etter, lete opp gjemte leker og ha kontroll...... tror de søte 7-10åringene er temmelig vimsete og distre på generell basis...
Gjest pupp and go Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 oj, har jeg skiftet nick? Trodde et øyeblikk at det var jeg selv som hadde skrevet dette. For ikke å snakke om at 8-åringer i tillegg er kverulerende besserwissere:D
Turtelduen Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Hehe, jada , har nok kjent på den følelsen en del ganger! Har snart 6 stk under 10 år. Og det blir endel "nå må du høre, den som ikke kommer å setter seg nå får ikke mat, nå drar jeg fra dere som ikke har kledd dere" Det skjer vel daglig. Minstemann er nesten den flinkeste til å kle seg og høre på beskjeder Men er det ikke dette mammaoppgaven er da? Kan jo ikke bare være kos De må nok Desverre mases på til vi blir blå!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2012 Da må jeg ha mere tid og mere tålmodighet. han minsten er ganske så trassen til tider, og slitsomt med sutring. å han største skal diskutere ting både med broren og meg. Og glemmer det jeg sier 1 sek etter. Orker rett og slett ikke å kjefte. De siste dagene har jeg hevet stemmen endel ganger. Heldigvis er det lenge mellom hver gang elers. Men nå er det begge som surrer og da renner begeret over. Jaja godt å høre at det ikke bare er hos meg da. Føler meg som litt dårlig mamma nå gitt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå