Gå til innhold

billig eller dyrt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren er uenige om dette ble billig eller dyrt....Jeg syns det ble ganske billig med tanke på alt vi kjøpte mens han syns det ble alt for dyrt.

Vi var på Coop Obs og tok storhandelen.

Vi kjøpte middag for en hel uke,pluss litt mer som kan fryses, brød, melk og frukt for en hel uke og husholdningsartikler som shampoo, såpe, vaskemiddel osv.

I tillegg kjøpte vi lammelår og ingrediensene til tilbehøret (fløtepotet,soppstuing og saus pluss grønnsakene som skal ligge under låret)

Vi kjøpte også 2,5 kg pinnekjøtt og 2 par sko til sønnen vår.

Totalen ble på 1700,-

Hva syns dere??billig eller dyrt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Billig! Vi bruker fort over 1000 kroner på Ica bare for en helg. :o

Skrevet

bra det ikke bare er meg, vanligvis blir det ikke så billig men denne gangen hadde jeg skrevet handleliste, også hadde de mye av tingene på lista på tilbud, som 30 % på grønnsakene :) skal jammen starte med å skrive liste fremover :D :D

Skrevet

Hvis mannen syns det ble dyrt kan du jo trøste han med at det blir billigere neste uke. Husholdningsartikler som såpe, shampo, tannkrem, vaskemiddel er jo ikke ting man handler hver uke, ei heller sko til poden! Så vips - neste uke blir enda bedre ;)

(og nei, jeg syns ikke det var dyrt!)

Skrevet

hehe, det skal jeg si til han :)

Skrevet

1700 kroner er jo mye penger, men om dere har handlet for en hel uke inkludert en god helgemiddag er det billig!

Skrevet

Enig. 1700 kr inkl sko og mat og såpe, vaskemiddel osv var det en grei pris. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...