Gå til innhold

Trangt i magen, tungt å puste!!!


Spurven <3

Anbefalte innlegg

No begynner det å bli liten plass!!! I dag er det hetl pyton å være gravid. Ingen plass til lunger og luft og jeg holder på å klikke !! Noen som noen formening om når babyen begynner å bevege seg nedover igjen? At magen siger liksom? Er andre barnet mitt, men svangerskapene kan ikke sammenlignes i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

glemte å si at jeg er i uke 27 jeg og. Er ikke så høy og er kort i "magepartiet"..no har jeg spydd og,,,,men ble ikke bedre plass av det :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hatt puste problemer til tider.Enkelte netter har jeg ikke sovet,og det har vært så ille at jeg nesten har ringt legevakta.jeg har iallefall funnet ut at jeg må spise minst mulig på kveldstid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også i uke 27 og sliter med pusten til tider... Værst på kvelden og til tider ubehagelig å ligge når jeg skal sove... kult :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er 30 + 2 nå og dette med pusten kjenner jeg godt igjen. Føler det har vært slik en stund nå. Blir andpusten bare av å tenke på å bevege meg :s

 

Satser på at magen synker snart for jeg blir aldeles gal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det jo gått noen uker, er 30 uker nå, og det er ihvertfall ikke blitt bedre enda. Håper det roer seg snart. Føles av og til som om prinsen tar spenntak og vil strekke seg, men det er det jo ikke plass til og da blir jeg helt utmattet... men gleder meg :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har slitt med veldig tung pust og hoste som river i de siste mnd og på fredag toppet dt seg og jeg måtte dra på legevakta.Nå kan det vise seg at jeg har utviklet astma.Fikk ventoline på legevakta og en resept og føler meg mye bedre.Så skal ta noen tester etter helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...