Gå til innhold

Tidlig UL i morgen!


LykkeligMamma89

Anbefalte innlegg

Jeg gruer meg så forferdelig. Har vært på noen ultralyder de siste årene, hvor det bare har vært negativt å se! Nå håper jeg virkelig alt står bra til i morgen!

Er redd jeg opplever en ny exu og mister andre eggleder også, er såklart katastrofetenking, men klarer ikke la vær. Haddde vært typisk min flaks!

 

HåPER HåPER HåPER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det gikk som forventet. Akkuratt samme opplevelse som sist. Finner ingenting og jeg kan mest sansynlig stille meg i rekken med de få som opplever 2 exu på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var skikkelig trist. Men har fortsatt et snev av håp at det kanskje dukker opp noe fint på neste UL om 1 uke..

Får jo prøverør dersom de må ta egglederen nå også da.

Men er jo noe med det å kunne vite at man klarer det på egenhånd.

 

Takk for varme tanker. Og jeg håper så alle dere fine damer her inne får friske og fine bebiser <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! Har et håp om at det er for tidlig å se.. Men siden HcG prøvene er helt normale, men det var det sist også. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet og håper jeg kan komme jublene tilbake til dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. sÅ ikke at du hadde vært der nÅr jeg skrev forrige innlegg. SÅ utrolig trist Å høre :( SÅ mye rart som kan skje! HÅper det ikke er sant og du ser en spire om en uke <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så leit:( Det er helt forferdelig å oppleve noe sånt! Får håpe at det bare var vanskelig å se den, og at du ser en spire på neste UL;) Mange varme klemmer til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei!!:( det var veldig trist! Jeg har selv opplevd exu og skal pÅ tidlig UL pÅ tirsdag for Å sjekke om fosteret ligger riktig til jeg ogsÅ;) Gruer meg nÅ nÅr jeg leser innlegget ditt!

Kan jeg spørre deg om du hadde noen symptomer pÅ at du var gravid?

 

Uff.. jeg kommer ikke til Å roe meg før jeg har sett det pÅ ul. Sist var jeg ogsÅ en nervebunt da vi var pÅ tidlig ul i uke6! Heldigvis sitter vesla her nÅ og ser pÅ barne-tv:) men nÅ kjenner jeg angsten komme litt krypende nÅr jeg nÅ er gravid igjen;)

 

ønsker deg masse lykke til videre LykkeligMamma89, og hÅper inderlig det klaffer for deg veldig snart!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo sikkert helt fint! Jeg håper jo fortsatt at jeg ser noe mer på UL til torsdagen igjen. Tar jevnlig Hcg prøver og de er jo helt perfekte. (selvom det er lave verdier) Så legen min tror alt er i skjønneste orden. Det eneste de så på UL var to små svarte prikker, så jeg tenker jo at kanskje det er tvillinger på gang, eller absolutt ingenting. Sist jeg hadde exu kunne vi se en avlang svart flekk i livmoren. Merkelig at det skjer selv om det sitter på utsiden.

 

Jeg har masse gravidsymptomer! Er fryktelig kvalm, puppene er drepen og jeg er trøttere enn vanlig. Og jeg hadde det ikke slik når det var exu.

 

MEN jeg har fortsatt ikke trua..

 

Masse masse lykke til på tirsdag! Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Jeg skal oppdatere her inne jeg.

Jeg krysser fingrene for deg på torsdag også!

Det er jo veldig bra at hcg-prøvene er like fine og at du har symptomer. Kanskje det var litt tidlig å ta UL da?!?

Hmm... håper de ser det på meg da. Tirsdag er jeg akkurat 6+0 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Jeg skal oppdatere her inne jeg.

Jeg krysser fingrene for deg på torsdag også!

Det er jo veldig bra at hcg-prØvene er like fine og at du har symptomer. Kanskje det var litt tidlig å ta UL da?!?

Hmm... håper de ser det på meg da. Tirsdag er jeg akkurat 6+0 !

 

Ja, du må holde oss oppdaterte! Ja, det kan ha vært for tidlig. Men er jo litt rart at det går an når jeg bare er 6 uker også. Men vi får se. Sist var også hcg prØvene normale, så jeg stoler ikke helt på at det betyr at alt er bra..

 

Lykke til igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL idag, 6+0 viste at jeg er gravid i livmoren! :) Puhh..

Gynekologen kunne desverre ikke se hverken foster eller da selvfølgelig hjertelyd.. men som han sa "det er nok i tidligste laget". Så ny time om to uker. Jeg slår meg til ro med dette , er lettet og gleder meg nå til neste UL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...