Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Ser at hun har 4 vinterjakker som hun kan bruke. 3 som tåler litt fuktighet og en boblejakk. Har to vinterbukser og 2 dresser. Hvor mye har dere? Overdriver jeg litt eller?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Min har en dress og en dunejakke. Kanskje vi kjøper en dress til hvis det er behov.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Litt kanskje.. Min toåring har: - to Vinterjakker (en varm og god, vindtett og tåler litt fukt) og en 'kåpe' til pent - en vinterdress (pluss en dress som egentlig er litt for liten, som kan brukes i nødstilfeller) Av sko har hun: - Dock boots (med plass til såle for ekstra varme) - ecco Gore tex - Nesna lobber
LuksusLiv Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Ja, jeg syns vel egentlig du overdriver. Trenger hun så mye yttertøy? Her har ungene en boblejakke, en boblebukse og en litt penere ytterjakke. Det holder.
It's all about me Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Ja det var mye. Greit å ha disse mengdene for en person som er ferdig med å vokse, men med tanke på at hun sikkert vokser fra det snart er det altfor mye etter min mening. Mine har hver en vinterjakke, en dress, et par Dock Boots og et par Gore Tex. Videre to vinterluer, et par vanlige votter og et par regnvotter. Eldstemann som går på skole har også en allværsbukse.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Ja, bør gjerne skjerpe meg litt ja. Til forsvar må jeg si de er kjøpt på salg, men allikevel. HI
soleia Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Mine har kvar si boblejakke og ei tynnare jakke som tåler regn, og så har dei to vinterdressar kvar. Så eg synes du har tatt litt av, ja.
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 Hun har en boblejakke, og en vinterdress, pluss to parkdresser. En i bhg og en som er arvet som ekstra dress til bruk både høst og vinter med fleece eller ull under. Også har hun Dock boots, og et par Kamik vintersko som muuuligens passer en liten stund til.
Kamomille Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 Mine har hver sin dress, et todelt sett og en litt penere jakke/kåpe. Holder i massevis!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå