Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Noen som vet? Og hva begynner evt i mellomtiden?
Chelseafan Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Lurer jeg også på,men kan tenkte meg i Februar ,selvom det begynte i April i år. Vet ikke hva som går i mellomtiden.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 jeg vet ikke... men jeg vet hva som skjer... har sett de 2 første episodene av sesong 9..
Gjest Guttemamma :) Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Hva skjer? Send meg gjerne en pm
pip pip Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 jeg har også sett de 2 første episodene av neste sesong. Streamer serien på nettet. http://www.free-tv-video-online.me/internet/grey_anatomy/
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Er fult lovlig og se de på fastpasstv.ms iallefall.
Chelseafan Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 selvom det er lovlig ,er det mye virius på sånne steder
Engler og trollet Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 Det blir Solsidan nå på tirsdagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå