Gå til innhold

BH-størrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken BH-størrelse hadde dere

1) før dere ble gravide

2) like før fødsel

3) da dere ammet

?

(Prøver å finne ut hvilken amme-BH-størrelse jeg skal kjøpe! Brukte 75A før graviditeten og bruker nå på slutten av den 80B - vurderer å kjøpe amme-BH i str 80C eller 80D.....)

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

75a, 75a, 75a om det hadde eksistert.... Men blir nok 75b, siden det er det minste som finnes..... Ikke alle som er så heldige at de vokser:-)

Skrevet

Vent med å kjøpe amme-bh til du har født og kommet igang med ammingen. Det er umulig å gjette på forhånd. Noen kan gå opp 2 cupstørrelser mens andre ikke går opp i det hele tatt.

Skrevet

Brukte 75h før, 80h som høygravid og ammende og gikk ned i 75g-h utover i ammeperioden...

Skrevet

80d, 80d og 80f. Nå har jeg 80d igjen. Kjøpte ammebh i 80e, men den kunne jeg bare glemme å bruke. Vent med å kjøp til du har født, og fått igang ammingen. Jeg brukte stor sportsbh med 1er bleier på puppene i noen dager etter fødselen. Hehe.

Skrevet

Vent med å kjøpe amme-bh til du har født og kommet igang med ammingen. Det er umulig å gjette på forhånd. Noen kan gå opp 2 cupstørrelser mens andre ikke går opp i det hele tatt.

Tenkte å kjøpe og vaske 1-2 bare for å ha _noe_, og så kjøpe inn noen ekstra like og la være å ta i bruk/ta av merkelapper (så kan de byttes om jeg bommer helt)... Tror det er et sabla styr å amme med mine vanlige BH-er, og de har også spiler under som vel ikke er bra... :) Og har ikke så altfor lyst til å fly i butikker rett etter fødsel, men må vel! HI

Skrevet

65C, 65DD, 65G...

Tilbake i 65C nå... :(

Skrevet

75 c

80 E

75 E, som heldigvis gikk over til en D og til slutt tilbake til 75 C. :P

Skrevet

Før første graviditet var jeg 75D gikk opp til 80DD og tilbake til 75DD.

Før andre graviditet var jeg 75DD, gikk opp til 75F(!!!) og er nå på slutten av ammingen litt imellom F og DD... (dvs ingen BHer passer helt ;-))

Skrevet

70f, 70h, 70h. Halvannet år etter ammeslutt gikk jeg ned noen kg og størrelsen gikk ned til 70g. Nå er jeg 20 uker på vei med nr to og allerede er jeg oppe i 70h - 'spent' på hvor dette ender...! Jeg fikk mamma til å reise på butikken da jeg fortsatt lå på sykehuset, så jeg fikk noe som passet de første dagene/ukene også var jeg å kjøpte igjen etterhvert når ting hadde stabilisert seg :)

Skrevet

70 hh

75 hh

80? No size ... ingenting passet crap

gleder meg til å få fjerna jura.

æsj

Skrevet

80d, 80d og 80f. Nå har jeg 80d igjen. Kjøpte ammebh i 80e, men den kunne jeg bare glemme å bruke. Vent med å kjøp til du har født, og fått igang ammingen. Jeg brukte stor sportsbh med 1er bleier på puppene i noen dager etter fødselen. Hehe.

he he he jeg dauer! :D

Skrevet

75D, aner ikke hva jeg hadde rett før fødsel.

80 H/I etter fødsel. Nå ligger jeg stabilt på 85H..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...