Gå til innhold

Han glemte å hente i Bhg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er helt knust og pga det.. Føler at han har sveket både meg og datteren vår! Hvordan går det an å bli så oppslukt i jobben at man glemmer datteren sin?

Han prøver å si unnskyld, men jeg orker ike å høre på hva han har å si - føler at ingenting han at å si kan gjøre det noe bedre..

Var liksom siste dråpen dette.. Han er glemsk, rotete, uorganisert.. Jeg må ordne alt og huske alt! Men når jeg må minne han på å hente i Bhg, så har det liksom gått for langt! Jeg føler jo at jeg ikke kan stole på at han ordner det som må ordnes, og tar seg av datteren vår ordentlig, uten at jeg minner han på alt.. Og sånn skal det da ikke være..

Utover dette er han verdens snilleste, omsorgsfulle samboer.. Og han er fantastisk pappa, som forguder sin datter - og hun forguder han :)

Overreagerer jeg?

Må legge til at jeg er høygravid på overtid med nr 2, og dermed sikkert litt ekstra følsom og hormonell..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville faktisk fortsatt å være sur litt til, kanskje han da skjerper seg. Greit at folk er rotete og uorganiserte, er ikke den mest organiserte selv, men så viktige ting husker man. Hvis du tilgir for fort, glemmer han fort - og vips så har det skjedd igjen!

Gjest Gullguttene
Skrevet (endret)

Jeg hadde blitt rimelig forbanna hvis samboeren min hadde glemt å hente i bhgen. Men på en måte hadde jeg ikke blitt overraska, jeg må også minne han på det meste. Pleier stort sett å ringe han og høre om han har henta de dagene han skal det. Jeg skjønner at du er skuffa, men du kan jo ikke være langsint på han for dette. Han mente det helt sikkert ikke og han har nok lært leksa si.

Endret av Gullguttene
Skrevet

Jeg må bare spørre: Han var vel slik da du møtte han også eller? Noen er bare slik, og dessverre så kan slike ting skjer. De bør ikke skjer, men det skjer likevel :(

Det kan være veldig vanskelig å forandre noen, kanskje bare godta at han er slik? Alternativet er jo å gå fra han?

Skrevet

Han er ikke den første som som har glemt det ;) Jeg har ringt flere foreldre jeg, som har glemt igjen et barn!

Har ikke manne kalender på mobilen? Få han til å legge inn, med alarm, slike ting som han vanligvis glemmer. Smarttelefoner er en gave til surrehuer :)

Skrevet

Er lov å være irritert, men nå synes jeg du er litt hormonell og kanskje reagerer litt for voldsomt?

Skrevet

Samboeren min har lagt det inn i kalenderen for å ikke glemme det :) Rett og slett fordi det ikke er en fast dag i uka han henter, men det varierer etter hvordan jeg jobber og da er han sikker på at han ikke plutselig en dag glemmer å hente. Men han glemte det var foreldrekaffe i barnehagen i dag, så han kom senere enn de fleste andre foreldrene, men hvertfall før det var ferdig...

Skrevet

Mulig jeg har høye krav til folk, spesielt foreldre, men jeg hadde blitt utrolig skuffa om mannen min hadde GLEMT å hente ungen i barnehagen. Det går bare ikke an.

Skrevet

jeg syns du overreagerer. At du blir sur skjønner jeg,men knust? Hvorfor gidder du å minne han på alt. Han er da voksen og må klare å organisere livet sitt. Om han klarer det på jobb, klarer han det hjemme også. Det er bare latskap og dårlig unnskylding fra han sin side. Sett ned foten og krev at han skjerper seg.

Skrevet

Hadde han glemt å levere henne i barnehagen i dag tidlig, og latt henne sitte i bilen i 8 timer, da kunne du vært knust. Jeg hadde blitt irritert, og så hadde vi vært ferdig med det. Langvarig furting fører neppe til noe godt. Vil nok tro at det er hormonene dine som gjør at du overreagerer da. :P

Skrevet

:)

Hadde en bitteliten følelse av at jeg overreagerer litt ja.. :) Men han er et rotehue, og det bare toppet seg litt i dag! Særlig siden jeg som sagt er høygravid (på overtid) med nr 2, og at det siste jeg trengte i dag var å måtte løpe avgårde til barnehagen (med vond rygg, bekkenløsning osv).. Hvis han ikke kan stille opp litt ekstra nå liksom, når kan jeg da forvente det..

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal godta at ting er sånn og at jeg må minne han på alt hele tiden.. Eller om jeg skal slutte å minne han på noe, og på dn måten tvinge han til å tenke selv..

I tillegg så var det nok veldig den pinlige følelsen av å komme å hente snuppa så sent.. Hun var den siste.. Særlig siden alle vet at jeg er hjemme om dagen!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...