Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Hvordan fungerer overlappingen og når de reiser/kommer hjem? Går alt på skinner? Jeg må innrømme at jeg har det bedre når jeg er alene. Mindre rot, kan gjøre som jeg vil og har det egentlig fantastisk! Når han er hjemme blir jeg stresset da han roter mer, og jeg blir automatisk mer sur og grinete fordi jeg føler jeg hele tiden må mase på han. re-vurderer hele forholdet nå, har det faktisk veldig fint alene:) Men barna savner pappaen sin da, så det er jo ikke bare bare.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Mindre rot og bedre rutiner, men elsker mannen min, ungene, huset og pengene. Derfor uaktuelt å skille meg fordi ting fungerer bedre når jeg er alene... Hørtes vel egentlug ikje så gjennomtenkt ut det der. Dere har jo barn sammen, og du vil gå ifra han fordi han roter og ting er mindre innviklet? Jisis...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Pengene er fint altså, jeg jobber kun 2 dager i uken, og penger har vi nok av, men jeg har plutselig i det siste kjent hvor deilig jeg trives alene!! Så bare lurer på hvordan andre gressenker tenker... HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 For oss er det en tilvenningsfase. Både det at han drar og skal være hjemme lenge. Jeg savner han når han drar, men hender jeg gruer meg til han skal komme hjem. Hehe.. tror det er normalt at man har litt tilpassningsproblemer. I vår var mannen hjemme i tre mnd, det gikk overraskende bra. For da hadde vi mye tid på å tilpasse oss hverandre, blir vant til hverandres rutiner og alt gikk mye bedre. Kan ikke gi deg noe annet råd enn å tenke over hva du vil med livet. Og kan du forresten se for deg en annen kvinne i din manns armkrok? Hvis JA - så bør du nok ta en helvurdering
Gjest Heartbroken Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg gleder meg alltid til han skal komme hjem og selv om det noen ganger føles som han roter med systemet mitt, er hverdagen så mye enklere når han er hjemme. Når han er hjemme går jeg på jobb og han ordner så og si alt av husarbeid o.l. Fantastisk å komme hjem til ferdig middag og ryddig hus Men det er ofte godt når det er tid for utreise også, jeg nyter å ha tid for meg selv. Offshoreordningen passer perfekt for oss. Det er godt å kjenne på at vi savner hverandre iblant. Men om du gruer deg til han kommer hjem, er det vel meget mulig at han ikke er rette mannen for deg?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Om jeg kan se han med en annen kvinne, tja nei egentlig ikke, men ikke fordi jeg tror jeg hadde savnet han personlig, men fordi jeg ikke hadde likt at en annen kvinne skulle ha kommet inn i barnas liv osv osv...tror jeg... Dessuten er jeg livredd å være alene, selv om jeg likevel er mye alene nå, så er det godt å få avlastning når han kommer hjem, samt at jeg er blitt avhengig av pengene hans..huff jeg høres veldig overfladisk ut, men jeg har det ikke alltid så bra med meg selv heller, så vet ikke om jeg hadde klart meg så mye bedre alene, men jeg hadde likevel sluttet å mase, stresse, og plage meg over hans feil...... Dette er jo ingen nyhet, har hatt det slik lenge, men har barn som trives i barnehagen/skole der vi bor. Vi flyttet til denne plassen i fjor, og jeg fikk min drømmevilla med hvitt gjerde...hehe, jeg vil ikke miste alt........... takk for svar... HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg gleder meg alltid til han skal komme hjem og selv om det noen ganger føles som han roter med systemet mitt, er hverdagen så mye enklere når han er hjemme. Når han er hjemme går jeg på jobb og han ordner så og si alt av husarbeid o.l. Fantastisk å komme hjem til ferdig middag og ryddig hus Men det er ofte godt når det er tid for utreise også, jeg nyter å ha tid for meg selv. Offshoreordningen passer perfekt for oss. Det er godt å kjenne på at vi savner hverandre iblant. Men om du gruer deg til han kommer hjem, er det vel meget mulig at han ikke er rette mannen for deg? Ikke så rart det fungerer hos dere da hvis mannen har et strøkent hus, hentet barn og middag på bordet når du kommer hjem vet du. Da har du ikke noe stress. Her er mannen på mye møter og litt kontorjobb ofte også da han har en leder stilling, men han lager jo middag om han er hjemme før meg, men husarbeid tar jeg som regel da jeg kun jobber 2 dager i uken uansett, og jeg liker å ha et strøkent hus hele tiden. Barna deler vi på da, han leverer hver dag, jeg henter. Og resten av stell osv deler vi likt på. Så han er jo flink med barna, men ikke flink nok til å rydde!!! HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg gleder meg alltid til han skal komme hjem og selv om det noen ganger føles som han roter med systemet mitt, er hverdagen så mye enklere når han er hjemme. Når han er hjemme går jeg på jobb og han ordner så og si alt av husarbeid o.l. Fantastisk å komme hjem til ferdig middag og ryddig hus Men det er ofte godt når det er tid for utreise også, jeg nyter å ha tid for meg selv. Offshoreordningen passer perfekt for oss. Det er godt å kjenne på at vi savner hverandre iblant. Men om du gruer deg til han kommer hjem, er det vel meget mulig at han ikke er rette mannen for deg? Ikke så rart det fungerer hos dere da hvis mannen har et strøkent hus, hentet barn og middag på bordet når du kommer hjem vet du. Da har du ikke noe stress. Her er mannen på mye møter og litt kontorjobb ofte også da han har en leder stilling, men han lager jo middag om han er hjemme før meg, men husarbeid tar jeg som regel da jeg kun jobber 2 dager i uken uansett, og jeg liker å ha et strøkent hus hele tiden. Barna deler vi på da, han leverer hver dag, jeg henter. Og resten av stell osv deler vi likt på. Så han er jo flink med barna, men ikke flink nok til å rydde!!! HI men, så jobber jeg deltid fordi jeg ikke kan jobbe 100% og har ikke lyst til det heller, så der er jeg bortskjemt og jeg elsker det!!! HI
Gjest Heartbroken Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg gleder meg alltid til han skal komme hjem og selv om det noen ganger føles som han roter med systemet mitt, er hverdagen så mye enklere når han er hjemme. Når han er hjemme går jeg på jobb og han ordner så og si alt av husarbeid o.l. Fantastisk å komme hjem til ferdig middag og ryddig hus Men det er ofte godt når det er tid for utreise også, jeg nyter å ha tid for meg selv. Offshoreordningen passer perfekt for oss. Det er godt å kjenne på at vi savner hverandre iblant. Men om du gruer deg til han kommer hjem, er det vel meget mulig at han ikke er rette mannen for deg? Ikke så rart det fungerer hos dere da hvis mannen har et strøkent hus, hentet barn og middag på bordet når du kommer hjem vet du. Da har du ikke noe stress. Her er mannen på mye møter og litt kontorjobb ofte også da han har en leder stilling, men han lager jo middag om han er hjemme før meg, men husarbeid tar jeg som regel da jeg kun jobber 2 dager i uken uansett, og jeg liker å ha et strøkent hus hele tiden. Barna deler vi på da, han leverer hver dag, jeg henter. Og resten av stell osv deler vi likt på. Så han er jo flink med barna, men ikke flink nok til å rydde!!! HI Men du spurte jo hvordan andre opplevde å ha offshoremann og jeg svarte på det utfra vår situasjon. Du får beklage hvis det bare var de som hadde noe å klage på som skulle svare. Jeg gleder meg heldigvis til han kommer hjem selv om det mange ganger er helt greit at han reiser også jeg liker å få i både pose og sekk.
<3 2G <3 Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Hvordan fungerer overlappingen og når de reiser/kommer hjem? Går alt på skinner? Jeg må innrømme at jeg har det bedre når jeg er alene. Mindre rot, kan gjøre som jeg vil og har det egentlig fantastisk! Når han er hjemme blir jeg stresset da han roter mer, og jeg blir automatisk mer sur og grinete fordi jeg føler jeg hele tiden må mase på han. re-vurderer hele forholdet nå, har det faktisk veldig fint alene:) Men barna savner pappaen sin da, så det er jo ikke bare bare. Hva med å snakke med mannen din om hvordan det fungerer best i hjemmet? Kommunikasjon er alfa og omega i et forhold. Det går av å snakke sammen uten å starte med en krangel. Og han kan uansett se barne når han er hjemme? Endret 11. oktober 2012 av EnG+1?
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Pengene er fint altså, jeg jobber kun 2 dager i uken, og penger har vi nok av, men jeg har plutselig i det siste kjent hvor deilig jeg trives alene!! Så bare lurer på hvordan andre gressenker tenker... HI Jeg tror du ville sett situasjonen litt anderledes hvis du plutselig satt der alene. Da kunne du for eksempel ikke fortsette å jobb 2 dager i uken......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå