Studine mevik Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Idag var endelig dagen for bilen å reise på verksted. Vi bestilte time for over 1 mnd siden og trenger virkelig å få bilen fikset. Jeg dro litt tidlig når jeg skal til skolen idag for å levere bilen. Kommer til verkstedet der vi har time, og leverer fra meg bilnøkler og spør for å kontrollere om de regner med å bli ferdig idag sånn som de sa på tlf for over 1 mnd siden. Jada det ble den, var svaret jeg fikk. Jeg går bort til bussen for å ta den videre til skolen. Jeg satt med oppgaver igår kveld og kom meg derfor litt seint i seng så var litt trøtt der jeg tuslet, i tillegg var det bikkjekaldt. Kommer meg inn på en varm buss og så ringer de fra verkstedet. De hadde ingen time bestilt til oss, de hadde igrunn ingenting om den bilen what so ever i sine systemer. Fortsatt trøtt og kald svarer jeg litt grinete at timen ble bestilt for 1 mnd siden og skjønte ikke helt hvordan den ikke kunne være i systemet deres. Noen telefoner senere og vi er ingen verkstedtime rikere for å si det sånn. Til slutt sier verkstedet at de kan sette opp en time, men ikke før litt ut i november. Mannen ringer så til noen andre verksteder mens jeg gjør meg klar for undervisning. Det tar ikke lang tid før han ringer og sier vi har fått time en annen plass til fredag, de garanterer ikke at bilen blir ferdig på fredag, men de skal gjøre så godt de kan. Så da får jeg med meg 2 forelesningstimer av 5 før jeg må busse tilbake til det 1. verkstedet og hente bilen for å levere på verksted nr 2. Så er det busse videre til en butikk for så å busse hjem og gjøre seg klar til møte med barnehagen. Så mye fram og tilbake bare for å få fikset bilen. Vi skal ihvertfall aldri ringe til verksted nr 1 igjen selv om de er nærmest, makan til elendig opplegg, og når de først har bæsja på leggen så var det ikke snakk om å prøve å få det gjort i løpet av noen dager eller 1 uke. Skjønner jo at de sikkert har masse å gjøre, så da går det vel ikke ann å være litt serviceinnstilt. Det er forresten også det eneste verkstedet i nærheten som har så lang ventetid, Stort sett ellers er det maks 1uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå