Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Smaker helt for jævli... Tvil på at den retten får mange barn til å like laks..
Himmel og hav Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Det var greit å vite, for den vurderte jeg å prøve for å utvide fiskerepertoaret i heimen.
håpefull<3 Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Vuderte også å prøve den, men da lager jeg en annen saus i stedet. For laks og pasta er DIGG regner med det var den kokte fløten som ikke egnet seg helt som fiskesaus?
Hybelkanina Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Den med purre og erter? Jeg synes også det ser ille ut, og ikke noe jeg ville servert for å få barnet mitt til å spise fisk.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Vet ikke hva som var verst.. Jeg var skeptisk før jeg begynte, men hadde lyst til å prøve en ny variant av pasta og laks (som her i huset alltid serveres med pesto)! Men det var liksom ingenting som smakte noe særlig i det hele tatt.. Ble bare rart! Og snuppa, som til vanlig kan spise en hel laksefilet, ville ikke ha mer enn en munnfull HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå