Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg oppdaget at jeg var gravid rett etter at jeg avsluttet min siste jobb. Jeg var på det tidspunktet jeg sluttet sykemeldt og ble videre sykemeldt pga svangerskapsplager. Er fortsatt sykemeldt. Er nå 12 uker på vei, og sliter med trøtthet, utmattelse og får hodepine og nakkevondt om jeg anstrenger meg( dvs støvsuger og vakser klær på samme dag, eller skravler med en venninne på cafe). Har kvalme på kvelden og våkner om natten for å tisse, og sovner ofte ikke igjen med en gang. Dette gjør at jeg er helt utslitt om morgenen- og må sove på formiddagen eller ettermiddagen for å ikke få hodepine. Ble idag kontaktet av et rekrutteringsbyrå som fant min CV på nettet. Skal dit imorgen på samtale om en kjempespennende stilling, som er midt i blinken for meg. En karrierejobb som nok krever en del. Hadde jeg ikke vært gravid ville jeg hoppet i taket av glede og entusiasme. Men nå er jeg bare forvirret. Tenker: - Hva om jeg er for sliten til å takle jobben? Om jeg ikke får sove om natten og møter opp på jobb uopplagt og ukonsentert med hodepine og hele pakka... - Hva om svangerskapsplagene forverrer seg og jeg må sykemelde meg etter kun kort tid? - Vet ikke når jeg evt skal fortelle om graviditeten. Det må jeg se ann, iforhold til hvordan min evt nye sjef er osv. Blir litt stressa bare av tanken. - Hva om jobben krever så pass mye at det gjør meg stresset og at det går ut over babyen i magen. Er ikke lett å be om tilrettelegging i prøvetiden... Noen som har erfaring med dette? Eller har noen meninger som kan hjelpe meg på vei? Takknemlig for svar:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Gå på intervju og se om du får jobben først. Da har tiden gått og du får tenke i mellomtiden. Samtidig blir mange bedre når de har rundet 12 uker og da vil du se det hele med nye øyne.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Ofte blir ting bedre rundt 3-4 måned og du vil kanskje orke mer Se først om du får jobben så har du heller mulighet til å takke nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå