Gå til innhold

Hva kan dette være??? (Litt ekkelt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke utflod, ligner heller på vann.... Det er tynt og lukter ikke noe voldsomt, men er klart litt ubehagelig lukt :( og heeelt blankt...

(Det er ikke fostervann, er ikke gravid) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får man sånn at eggløsning???

Har aldri tenkt på at det kan ha en sammenheng ;) flere som opplever det eller??

Hi

Skrevet

Eggløsning? "Fittesvette" som noen her inne så pent kaller det? Eller begynnelsen på en innfeksjon av noe slag?:)

Har du smerter, ubehag eller noe annet i tillegg da?

Skrevet

Nei, ikke ubehag eller smerter. Får dette støtt og stadig, så kunne faktisk hatt en sammenheng med eggløsning, men det er jeg ikke sikker på..... "Fittesvette" kommer vel ikke rennende ut av skjeden???? Trodde "f-svette" heller var litt med som "fuktighet" ;)

Hi

Skrevet

Det kan du jo regne ut selv igrunn, om det kan ha sammenheng med eggløsning.Fittesvette har jeg derimot aldri hørt om, så der kan andre svare:-)

Skrevet

Da må jeg spørre enda dummere! ;) hvordan regner man ut når man har eggløsning?? For kan man ikke bare bli gravid når man har eggløsning? For de to gangene jeg har blitt gravid, har det skjedd dagen etter siste mens-dag! Og det er 100% sikkert ;)

Hi

Skrevet

Vanlig eggløsning er ihvertfall mellom to menstruasjoner.

Skrevet

Da må jeg spørre enda dummere! wink.png hvordan regner man ut når man har eggløsning?? For kan man ikke bare bli gravid når man har eggløsning? For de to gangene jeg har blitt gravid, har det skjedd dagen etter siste mens-dag! Og det er 100% sikkert wink.png

Hi

Hvis man har en helt stabil syklus kan man vite hver måned når man har eggløsning. Hvis syklusen ikke er stabil må man følge med, evt med el-tester og temping.

Med el-tester kan du finne ut når du har el (altså i tide til å ha sex før den er over), med tempingen finner du ut om du faktisk har hatt eggløsning. Hvis eggløsningen er "gjennomført" vil temperaturen din stige 1-2 dager etter positiv el-test.

Antall dager fra første mensdag til eggløsninge kan variere, men antall dager fra eggløsning til første mensdag stort sette er den samme hver måned hos hver enkelt kvinne. Det normale er at man har mellom 10-16 dager mellom el og mens, selv om 10 dager er i nedre område, tror normalen ligger på 12-15 dager. Min er f.eks. 12-14 dager, som regel 13 dager mellom el og mens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...