skinnfilla Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Ha ha herregud så det ikke før nå der får man igjen for å gå ifra åpen side:D Var inntil nylig 1høne+1hane} 2 kyllinger+bonus Men syns igrunn det nye nicket var helt greit:)
Gjest Trulte med to små Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Og hva betyr det nicket da? Hadde mannen min kalt meg skinnfille hadde jeg blitt fornærmet
skinnfilla Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2012 He he det henger igjen etter siste graviditet hvor jeg påstod jeg kom til å se ut som en skinnfille etterpå
Gjest Trulte med to små Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 He he det henger igjen etter siste graviditet hvor jeg påstod jeg kom til å se ut som en skinnfille etterpå Da så! Men det hadde vel vært fint om han dristet seg til å skifte nicket ditt til supersexy eller gladimannenmin
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Haha..kommer mannen din fra en liten bygd på Sunnmøre? Skinnfilla=fitten
skinnfilla Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2012 Haha..kommer mannen din fra en liten bygd på Sunnmøre? Skinnfilla=fitten ha ha nei det gjør han ikke. Han han tenkt i den retningen hadde nok nicket blitt glufsa eller noe:p en skikkelig sjarmør:/
skinnfilla Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2012 Tror muligens det må bli en facerape ..... Moooaahhahahah
Musemorbr / Skrevet 10. oktober 2012 #10 Skrevet 10. oktober 2012 Herlig! Jeg synes du skal beholde det. De tegnene etter Musemor, er der bare fordi gutten min (12mnd da) klarte å klaske på tastaturet akkurat i det jeg trykket ok og opprettet nicket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå