Gå til innhold

seiøst?? Er virkelig dette så ille å si??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har sovet noen timer.

Jeg: jeg går ut med to av ungene, den minste blir igjen hos deg.

Han: grynt

Jeg: Klokka er snart 5, så da burde det være på tide å stå opp.

Han Slutt! Slutt å snakk til meg på den måten!

Jeg mener helt alvorlig at jeg ikke hadde en sur eller frekk tone da jeg sa dette...

Men likevel henger han seg konstant opp i "måten" jeg sier ting på! Holder på å bli sprø her.......!!!

Alt jeg sier og gjør er jo faen meg feil hele forbanna tida!

Ikke kan jeg være uenig med ham for da er jeg bare negativ heeeele tida.... jeg må nøye veie mine ord, for å ikke bli beskyldt for å være sur/sint/muggen/kjip...

Jeg skal liksom bare smile og le og ta alt med et smil og være perfekt.

Er jeg ikke det, ja da vil han ikke snakke til med og bedriver nærhet og sexnekt..

Oppgitt og sliten nå......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjarmerende type, høres ut som en sutrende drittunge! Nei, det er ikke feil å si det du sa. Er det mulig å være så hårsår liksom?

Føler med deg.....

Skrevet

Jeg var ikke der, så jeg vet ikke hvordan du sa det. Men: *hvordan* man sier noe betyr mer enn *hva* man sier. Man kan si nesten hva som helst dersom det blir sagt på en ordentlig måte.

Men igjen, jeg var ikke der og vet ikke hvordan det ble sagt. Kanskje hadde du en krassere tone enn du var klar over, eller kanskje er han superhårsår.

Skrevet

Og sånn oppførsel finner du deg i?

Skrevet

Høres ut som han er bortskjemt og sær, om det er slik du forteller det. Hvorfor sover han så lenge på dagen? Hjelper han til om natta med babyen? Får du sove lenge noen ganger? eller er det meste av ansvaret på deg?

Skrevet

Høres ut som en veldig umoden mann...

Skrevet

hvorfor sover han på denne tiden av døgner? hvis han jobber skift / nattevakter så kan det være forklaringen. jeg ble helt ødelagt av turnus i helsevesenet. ingen skikkelig døgnrytme, rutiner eller sosialt liv. men det var heldigvis før jeg fikk familie..

Skrevet

Med mindre han har nattevakter/ekstremt lange kveldsvakter eller noe i den duren så lurer jeg på hvorfor han sover kl 17.00 om dagen??

Skrevet

hvis ikke han har nattskift av noe slag eller er sjuk. så har han ingenting i senga og gjøre så sent.

hvis alt du sier og gjør irriterer han så har nok følelsene for deg endret seg. man snakker ikke sånn til de man elsker.

for jeg regner ikke med han har vært sånn hele tida.

hadde nok tatt med meg begge ungene og reist....for godt.....

Skrevet

Enkelte mennesker snakker med et tonefall som får alt til å høres ut som kritikk, andre med et som alltid høres ut som sutring osv... De fleste jeg kjenner som er sånn vet ikke selv åssen de høres ut.

Kan det være at du er sånn HI?

Skrevet

Samboer har sovet noen timer.

Jeg: jeg går ut med to av ungene, den minste blir igjen hos deg.

Han: grynt

Jeg: Klokka er snart 5, så da burde det være på tide å stå opp.

Han Slutt! Slutt å snakk til meg på den måten!

Jeg mener helt alvorlig at jeg ikke hadde en sur eller frekk tone da jeg sa dette...

Men likevel henger han seg konstant opp i "måten" jeg sier ting på! Holder på å bli sprø her.......!!!

Alt jeg sier og gjør er jo faen meg feil hele forbanna tida!

Ikke kan jeg være uenig med ham for da er jeg bare negativ heeeele tida.... jeg må nøye veie mine ord, for å ikke bli beskyldt for å være sur/sint/muggen/kjip...

Jeg skal liksom bare smile og le og ta alt med et smil og være perfekt.

Er jeg ikke det, ja da vil han ikke snakke til med og bedriver nærhet og sexnekt..

Oppgitt og sliten nå......

måten du skriver på her får meg til å tro at det er slik du snakker til han også. Å da skjønner jeg godt At han henger seg opp i måten du snakker til han på. Skjønner det veldig godt.
Skrevet

Jeg var ikke der, så jeg vet ikke hvordan du sa det. Men: *hvordan* man sier noe betyr mer enn *hva* man sier. Man kan si nesten hva som helst dersom det blir sagt på en ordentlig måte.

Men igjen, jeg var ikke der og vet ikke hvordan det ble sagt. Kanskje hadde du en krassere tone enn du var klar over, eller kanskje er han superhårsår.

Enig i dette sånn generelt, men synes virkelig ikke dette har noe med den saken å gjøre.

Dersom kl var fem (på ettermiddagen regner jeg med...) så må hun gjerne rope ordene til han. Skikkelig latsabb og fjortistakter!

Skrevet

det er vel ganske vanskelig å si noe verken fra eller til føre du forklarer litt mere detaljert om hvordan han og du har det ellers.

Men utifra det du har skrevet skjønner jeg både deg og han på en måte. Skjønner at tonefallet på ting man sier til noen kan oppfattes helt annerledes for han, enn det du egentlig mener. Skjønner?

Og jeg forstår hvorfor du blir frustrert, da han høgger litt krast tilbake.

Skrevet

3 barn og soving klokka 5 på ettermiddagen? Nei, takk. Det skjer IKKE i dette huset så sant man ikke ligger "for døden" da med infuensa eller lignende!

Skjerpings til mannen din :)

Skrevet

Kjenner jeg hadde klikket hvis jeg skulle ha levd slik. Er grusomt slitsomt å leve med noen som ikke tåler noe. Mulig du sa det på en "spesiell måte", men likevel synes jeg måte hans å svare på var lite koselig..

Skrevet

Digger hvordan damene kaster seg over slike innlegg som grådige gribber. Hehe, ganske underholdene. De kan ikke få rakket nok ned på andre menn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...