Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 eller bør jeg ta med baby ut på gangen? hmm
Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Nei, herlighet - la barnet få mat. På et foreldremøte er det da vel kun mennesker som selv har barn, og de må ta vel tåle at noen gir barnet sitt mat!
Mamma4livet Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Det synes jeg er helt uproblematisk, mne jeg hadde nok satt meg slik til at vi ikke var synlig for alle. På siden eller bakerst i rommet.
Ikkesåallerværst Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg gjorde det. Men jeg følte meg veldig dum.. Mest fordi babyen slafset sånn, men også fordi jeg ikke er så komfortabel med å amme, og lurte veldig på hva andre syns..
soleia Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Det må då vere uproblematisk? Du kan jo ev dekke litt til med helseteppe eller gazebleie for å skjerme både deg og babyen.
Nickey Mouse Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Har satt meg bakerst. Var aldri noe problem :-) Høylytt vræling fra sulten baby hadde nok vært verre, og mer oppsiktsvekkende...
Kamomille Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 Så lenge man setter seg litt diskret til, så er det da ikke noe problem:) Hvis du derimot har en baby som virrer, og hyler ville jeg gått ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå