Mami_ Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Satt på Drømmehagen DVD'en med feil språk nå, og plutselig var det en svensk mann som pratet. Gjør seg med litt forandring "Har ni sett, Ninki-Nonken har stannat" Dårlig humor, jaaaaaaaa
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Godt tips Men jeg synes Dora er hakkey verre. Tar heller ti episoder med Drømmehagen enn en med Dora Kom igjen, lets go....alle sammen bli med...blæ!
valkyrien Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Drømmehagen er bannlyst her i huset, jeg fikser det bare ikke...
Laluuna Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Hehe, smart! Visste dere att på pingu Dvd-ene kan man høre lydene de lager på flere språk.. Ser ikke helt poenget med det?
Musemorbr / Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Enig med Kira . Jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er kartet, jeg er kartet osv...! Men... jeg liker drømmehagen jeg.
Steget Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Bare ved å lese denne tråden fikk jeg sangen til Rara den bråkete løven på hjernen.. bare Dora er verre! savner nesten Drømmehagen, det var jo så behagelig!
soleia Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Drømmehagen på NRK nett-tv er supert kl 06:00 når småttisane vil stå opp, men mor vil slumre vidare i senga. Behageleg musikk og 30 min speletid. Berre synd at 3 åringen byrjar å synes det er kjedeleg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå