Mikina Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 I det siste har jeg tenkt over hvor utrolig heldig jeg er! Som gravid i uke 31 med en 2,5 åring hjemme, må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er i knallform. Jeg har jobbet fullt hele veien og klarer knapt å gå når jeg kommer hjem fra jobb. Søvnen svekkes og dagene går med til å telle ned til at denne graviditeten skal ta slutt. Det er definitivt mye tyngre denne runden. Men jeg har en hærlig mann som virkelig tar sin tørn hjemme. Han bringer og henter i barnehagen og når vi kommer hjem roer lillegutt og jeg ned med litt mammakos etter en lang dag i barnehage og jobb. Vi koser og leser bok mens pappa lager middag og vi kan sette oss til dekket bord! Etterpå rydder mannen opp mens jeg kan roe ned på sofaen. Vi koser oss sammen alle tre, før pappa tar seg av kveldsstellet. Jeg blir med å leser bok på sengekanten. Så jeg tenker bare på hvor utrolig heldig jeg er! Uansett hvor tung denne graviditeten er, har jeg en fantastisk mann som stiller opp! Det jeg trenger tips til, er hva jeg kan finne på for å vise han hvor mye jeg setter pris på han! Jeg har selvsagt fortalt han hvor mye jeg setter pris på han og hva han gjør, men føler ikke det er nok. Har dere noen tips? Håper det er flere heldige damer der ute. Hilsen M
kaklemor Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg er så heldig jeg også 16 mnd er sønnen vår og venter lillebror i disse dager som er Jeg skal kjøpe ipad til min mann og glede meg til å se hans reaksjon :)
Mikina Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2012 Det var en god idé, men vi har allerede iPad... flere forslag? Har tenkt litt på Playstationspill (han er jo en guttunge som andre menn. Hehe), men hadde egentlig tenkt på det til barselgave. Hmmm... vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå