Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Har jeg gått ned 2.5 kg Må innrømme at jeg faktisk ble litt skuffet, hadde håpet på mer. Var en knalltøff uke for meg, totalforandring på kosten, ikke noe godis eller noe.. Hehe, ja jeg vet jeg trengte det! Menne, nå etter at jeg veide meg klarte jeg ikke styre meg selv. Pakket i meg 3 brødskiver med NUGATTI :/ hvor mye har det å si egentlig? Håper jo å gå ned minst like mye uke 2..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Du må neste regne med å ikke holde samme tempo. Første uke pleier alltid å ha mye mer vekttap enn veien videre. Mister mye væske i starten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå