Musemorbr / Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Nå har vi en mann i kjelleren som driver og spyler opp avløpet vårt. Der finner han rester tilbake fra forrige eier. Og hva finner han, utover hår og papir? Hva i hblevtte får noen til å kaste bind og tamponger i do? Det har vært tregt og halvtett siden vi kjøpte huset,og i dag ble altså dagen det tettet seg helt. Økonomisk er timingen no dritt, men det er jo ingenting å gjøre med det. Skulle bare ønske det ikke skjedde akkurat nå.
Hønemor30 Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Kjempefestlig. Send regninga til forrige eier ;-) hehehe...... Går det forresten an? Hadde jo vært knall :-P
Musemorbr / Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg skulle helst gjerne ha sendt en pakke. Du glemte noe...
celen Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg kaster tamponger i do, står jo på papiret som er med i pakken at de kan spyles i do..
Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg kaster tamponger i do, står jo på papiret som er med i pakken at de kan spyles i do.. Ta en tampong, fortrinnsvis en ubrukt en, kanskje, legg den i vasken og tapp i vann. Når du da ser hva som skjer, da bør du forstå at man ikke skal kaste dem i do.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Kjenner igjen det med spyling av avløpet! Vi ble skikkelig lurt da vi kjøpte huset vårt. Det viste seg nemlig at avløpet gikk ned mot huset. Altså, det hellet nedover i stedet fra bort fra huset! Så hver gang det regnet masse, snøen smeltet osv så hadde vi all kloakken i kjelleren. Både vår egen og alle naboene på samme ledning sin. Fant mye rart da ja! Hvis dere får problemet igjen, så kan et tips være å sette på en tilbakeslagsventil. Her måtte vi grave opp hele ledningen, og koble oss på et annet sted i tillegg til ventil. Veldig billig! Men etter kamp mot forsikringsselskapet fikk vi heldigvis erstatning
Musemorbr / Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2012 Å fysj Takk for rådet, Kira. Og til deg som kaster kampanjer i do... Du får ikke komme hit på besøk, det er hekte sikkert.
Musemorbr / Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2012 Ja..... Som man kan se har jeg akkurat fått min nye tlf, og har ikke funnet ut hvor jeg slår av autocorrect.
KonTiki Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 ....kaste kanmpanjer i do..... Jeg ler så jeg gråter:-D
Kortslutning Skrevet 10. oktober 2012 #10 Skrevet 10. oktober 2012 Æsj, så ufyselig!!! Synes jeg kjenner lukta Helt enig med deg, hvem kaster tamponger og bind i do?! Det sier jo stopp til slutt da, og gjerne med et lass våtservietter oppå... Nice!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå