Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 For her blør jeg igjen. Har hatt en stor styrtblødning for ei stund siden og fikk en liten styrtblødning i dag....hatt brun utflod i mellomtiden...litt mensmurringer eller stølhetsfølelse. Vært på ultralyd for en uke siden og dem finner ikke ut va det kan være..mens baby ser heldigvis ut til å ha det bra foreløpig..føler meg redd og alene nu...skal til ul kl. 16 i dag, redd for at dem nu finner et dødt foster, er 13 uker...vet at morkaken ligger greit ogbat dem ikke så noe hematom sist...hva kan det da være? Noen som opplevd noe lignende og det har gått bra? Kan også fortelle årsak om det ikke gikk bra ( om noen vil dele det da)...
lUmlUm med tulla si Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg hadde en blødning i uke 7, og ble sendt til UL ei uke senere, hvor jeg fikk se et bankende hjerte. De fant ingen grunn til blødning, men sa det var veldig vanlig å blø i svangerskapet, både sent og tidlig på grunn av bl.a skjørere slimhinner enn vanlig. Jeg er 19 uker på vei nå, og har bare hatt den ene blødninga, men det er ikke uvanlig å blø. Masse lykke, lykke til! Jeg krysser fingrene for glad-nyheter
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Hei vennen. Stakkars deg! Føler veldig med deg! Jeg vet hvor vondt det er å leve i uvisshet. Når man har sett hjertet til baby på UL går det oftere bra enn dårlig. Jeg har vært gravid 3 ganger, og har 2 barn. Jeg blødde mye i alle svangerskapene (frem til uke 12-13) - men bare den ene gangen gikk det galt. Den gangen det gikk galt var jeg bare 4-5 uker på vei og jeg var i en veldig hektisk periode i livet - midt i eksamenstiden. Jeg ble gravid på nytt den påfølgende sommerferien - bare to uker etter. Grunnen til at jeg blødde de gangene det gikk bra var at morkaken lå langt nede. Krysser fingrene for deg - lykke til!!
Hannasbananas Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg blødde masse, fra uke 5 til uke 16.. Jeg har en sønn på 1 år nå. Skjøre slimhinner, var svaret jeg fikk. Det er vel oppe og vedtatt at de fleste spontanaborter skjer før uke 8 nå, så jeg vil si du er godt innafor. Ihvertfall hvis du så et bankende hjerte sist. Men-jeg vet hvordan du har det, det er forferdelig! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg blødde i mott første svangerskap, fra uke 5 til uke 13. På soverommet ligger ei nydelig jente på 5 år å sover, så det gikk bra Håper det går bra med din lille... Få høre hvordan det går! Klem
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Har blødd i begge mine svangerskap. ene var mye blod, og styrtblødninger. Har to barn :-)
prins2010&prinsesse2012 Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Hvordan gikk det? Her blødde jeg i en ukes tid i uke 7, siste dagen var det mye blod og smerter. Fikk aldri vite hvorfor, men det var en liten frisk baby inni der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå