Gå til innhold

Ammetøy, er det noen som bruker det her?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er skikkelig avleggs. Men syns jo det er "grusomt" deilig! Slippe å blotte magen helt...

Men om noen bruker det, fins det andre merker enn boobs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri eid ammetøy. Men kler meg alltid slik at et plagg går opp og et ned. (Jada, fantastisk forklaring). Så jeg blotter verken pupp eller mage:-)

Skrevet

Jeg bruker nesten bare ammetopper i den perioden jeg ammer, og syntes det er genialt! Min mage egner seg ikke til fremvisning i offentligheten, og jeg syntes Boob sin patent er den som gjør ammingen aller mest diskret. Alt annet enn akkurat der babyen suger kan dekkes til.

Mulig det er helt avlegs, men så nærmer jeg meg 40 år også da ;-)

Skrevet

Alltid brukt ammesinglet under vanlige gensere og topper, da drar man bare opp toppen og singleten dekker magen.

Skrevet

Jeg brukte det sist,og skal det nå også. H&m har ammetopper og ammegensere. Mye billigere,og fungerer like bra som boobs :-)

Skrevet

Ok, da skal jeg sjekke der etter reserve topper, jeg har hatt boob sine før og var veldig fornøyd for den delen som overlapper spriket aldri.

Men jeg syns det er deilig å ha ammetøy fra topp til bunn, mao slippe å ha gensere over ammetopp. Syns det er nydelig å slippe å dra opp tøy og ha masse oppe ved babyen...

Takk de tips ang HM topper!!!

Skrevet

Har i grunn bare kjøpt topper med V hals eller "dobbel" brett på en måte. Så det er enkelt å brette ut en pupp. Har man en singlet under kan dra singleten over puppen og genseren ned slipper man å blotte puppene helt..

Skrevet

Jeg synes det er veldig greit med ammeklær. Har kjøpt en del på H&M, billig og bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...