Tuttelura881 Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Er med nr to nå hele ti uke<3 men av og til tror jeg ikke denne babyen liker meg! :/ men førstemann var jeg ikke dårlig en eneste gang! Nå har jeg vært dårlig siden jeg var to uker på vei. Er så kvalm så det kjennes ut som at magen og tarmen skal komme opp i samme slengen:( Sliter på hjemmebane, jobb og i det sosiale. Kan ikke avsløre meg, siden får ikke fast kontrakt på jobben før jeg er 16 uker på vei. Vist jeg ikke kreperer på jobb da, svimmelhet, nummenhet, kvalme, eie ikke matlyst og hodepine! SÅ da tenker jeg, steike det e bra jeg har litt og gå på hadde jeg vært tynn og spinkel. Hadde jeg sikkert vært ihjelsulta nå! Haha må ha litt humor, e mange måna til nr to kommer. Så om jeg er blitt tynn, lekker og smekker til ungen poppe ut! Får jeg to gode premier på slutten Må bare klage litt! Mannen er reist bort på jobb, og kan ikke klage til noen andre:p
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Gratulerer Kan du ikke sykemeldes? Det er forferdelig å gå rundt sånn som du gjør nå. Husker jeg ville dø opp til flere ganger om dagen. Dodraugen ble min beste venn
Tuttelura881 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2012 Takk takk Får ikke til og spy:( når det e som værst, blir jeg svimmel og holder på og svime av:/ Kan ikke sykemelde meg, har en veldig vanskelig arbeidsgiver. Får aldri i verden fast kontrakt om hun får vite om jeg er gravid. Eller om jeg skulle sykemelde meg. Hun ble gal, når jeg og ungen fikk kraftig influensa og var borte i fire dager.. Må ha permisjons penga, så da må man både bite og spise det sure eple! Hehe Hi
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Ahh kjedelige greier, da er det vel bare å tyne seg gjennom det. Jeg husker det hjalp masse med knekkebrød med leverpostei og agurk, spiste det nesten hele dagen. Det eneste som hjalp på den evigvarende kvalmen var mat. Så jeg gikk faktisk opp åTTE kilo i løpet av første trimester Kanskje du trenger jerntilskudd? Siden du blir svimmel altså?
Tuttelura881 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2012 Skal til jordmor den 24, eller til legen med ungen på sjekk som jeg sa til sjefen. Ho e nysgjerrig, så når jeg sir at jeg skal på sjekk med ungen spør ho ikke så masse. Skal snakke med dem om det da, men blir svimmel når jeg står rett opp og ned lenge. Eller når jeg blir kjempekvalm. Gikk opp 18 kilo med førstemann, vil helst unngå det denne gangen! Hi
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Like langt på veg som meg! Jeg får også nr to og har vært veldig dårlig, trøtt og kvalm. Våkner på natta også og tror jeg kommer til å spy. Men har bare spydd engang, ellers bare brekker jeg meg. Det eneste som hjelper litt og gjør at jeg holder ut på jobb er å spise. Det er ganske grusomt. Føler jeg stapper i meg, men det er det eneste som har holdt meg fra å ligge i fosterstilling i senga 24/7. Jeg må også gå på jobb - kan ikke bli sykmeldt for jeg har ikke fast jobb. Var på første kontroll hos lege idag - og hadde lagt på meg SEKS kilo!!! GRøSS OG GRU. Dritflaut. Hun la ut ei lekse om at man ikke skulle spise for to og at hun synest det var så rart at noen trodde det. Jeg vet jo det........!!!! Heldigvis er formen blitt litt bedre de siste dagene. Satser på at det værste er over nå, så blir det havregrøt og vann resten av svangerskapet. (Jadda)
Tuttelura881 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2012 Ja havregrøt og vann friste vel lite i svangerskapet trur æ e jo dumt og få skjenn! E man dårlig så e man dårlig! Men har mistet matlysten totalt, kan få halve dagen uten og spise. Blir kvalm bare av og tenke på mat. Hjelper bare og drikke vann eller iste. Men kan ikke leve på det heller, men blir så sykt dårlig når jeg først spiser. Vekta e ødelagt så får ikke veid mæ, men kjenne at jeg gruer med til og gå på den igjen uansett. Men forhåpentligvis får jeg fast jobb når jeg er 16 uker på vei. Da kan jeg endelig begynne og snakke om lille vidunderet:) også slipper jeg og et stress moment med den jobben. Men tror ikke sjefen blir så glad når hun får høre det! Jeg er i bunn og grunn den eneste som "orker" og jobbe her. men glæde mæ mest til jeg kan begynne og fortelle:) har løst og rope det ut til hele verden nå Hi
Tuttelura881 Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2012 Anonym over! Når fikk du termin!?? jeg fikk 10 mai;) håper lillekøtte kommer da. Så får man med seg 17 mai;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå