Gulosten™ Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Ikke grønn mat! Ikke taco Ikke pizza Ikke pai (Jeg vet, sær gjeng - but what to do, lixm).
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Mexikansk tomatsuppe med masse skåler med forskjellig tilbehør og hvitløksbaguetter. Enkelt og veldig godt:-)
L-8 Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Fondue Risotto Sushi Kyllingsuppe Ost Indisk
stinesg89 Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Enkel tapas gryterett med salat Eller hva med så enkelt som ost og kjeks med tilbehør?
Gjest Ziva Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Løksuppe Chiabatta med spekeskinke, pesto, camenbert og mango (stekes i ovn) Tandori chicken med hvitløksbaguetter Viltgryte Laks med pasta Rømmegrøt og spekemat Rekegryte, ris og hvitløksbaguetter
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Pasta, kyllingbiter, squashbiter og toros kremet kyllingsaus blandes sammen i ei ildfast form, strø ost på og inn i ovnen til osten er smeltet. Serveres med hvitløksbaguetter og salat. Supergodt PS: Oppskriften står bak på pakken til Toro sin "kremet kyllingsaus"
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Ytrefilet/indrefilet med båtpoteter, soppsaus (kantarell, aromasopp osv) løk naaaaam
GlemMegEi Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 raclette spekemat en slags buffé hvor alle tar med litt hver lasagne indisk
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 Pinnekjøtt Sellerigrateng Rundstykkermed valgfritt pålegg Alernativt, "utfordringskveld". Mye rar og uvant mat som alle utfordres til å teste. Godt drikke blir viktig.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 10. oktober 2012 #10 Skrevet 10. oktober 2012 Reker og loff med deilig tilbehør:)nam.. Eller et lite koldtbord/tapas med feks. eggerøre,laks,spekemat,kylling,spanske kjøttboller og godt tilbehør:)
Gjest Ballongmamma Skrevet 10. oktober 2012 #11 Skrevet 10. oktober 2012 Start kvelden med et foredrag om hvordan man oppfører seg på besøk hos folk. Ellers likte jeg forslaget over her med eggerøre og spekemat. Nam!
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. oktober 2012 #12 Skrevet 10. oktober 2012 Tapas, lasagne, fondue... Kosemat
Gulosten™ Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2012 Vi kjører raclette, takk for alle tips Med normale folk ville jeg kanskje kjørt litt "sånn lærer vi å like maten vi får servert når vi er borte"-kurs, men disse er ganske....hmm... fastgrodde
SuperGlad Skrevet 10. oktober 2012 #14 Skrevet 10. oktober 2012 Skal selv ha jentekveld på fredag å da tar alle med en tapas-rett eller to koselig med jentekvelder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå