Gå til innhold

Mat til jentekveld - med kriterier....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke grønn mat!

 

Ikke taco

 

Ikke pizza

 

Ikke pai

 

(Jeg vet, sær gjeng - but what to do, lixm).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mexikansk tomatsuppe med masse skåler med forskjellig tilbehør og hvitløksbaguetter. Enkelt og veldig godt:-)

Skrevet

Fondue

 

Risotto

 

Sushi

 

Kyllingsuppe

 

Ost

 

Indisk

 

 

Skrevet

Enkel tapas

gryterett med salat

 

Eller hva med så enkelt som ost og kjeks med tilbehør?

Skrevet

Løksuppe

 

Chiabatta med spekeskinke, pesto, camenbert og mango (stekes i ovn)

 

Tandori chicken med hvitløksbaguetter

 

Viltgryte

 

Laks med pasta

 

Rømmegrøt og spekemat

 

Rekegryte, ris og hvitløksbaguetter

 

 

Skrevet

Pasta, kyllingbiter, squashbiter og toros kremet kyllingsaus blandes sammen i ei ildfast form, strø ost på og inn i ovnen til osten er smeltet. Serveres med hvitløksbaguetter og salat. Supergodt :)

 

PS: Oppskriften står bak på pakken til Toro sin "kremet kyllingsaus" ;)

Skrevet

Ytrefilet/indrefilet med båtpoteter, soppsaus (kantarell, aromasopp osv) løk naaaaam

Skrevet

raclette

spekemat

en slags buffé hvor alle tar med litt hver

lasagne

indisk

 

Skrevet

Pinnekjøtt

Sellerigrateng

Rundstykkermed valgfritt pålegg

 

Alernativt, "utfordringskveld". Mye rar og uvant mat som alle utfordres til å teste. Godt drikke blir viktig.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Reker og loff med deilig tilbehør:)nam.. Eller et lite koldtbord/tapas med feks. eggerøre,laks,spekemat,kylling,spanske kjøttboller og godt tilbehør:)

Gjest Ballongmamma
Skrevet

Start kvelden med et foredrag om hvordan man oppfører seg på besøk hos folk. Ellers likte jeg forslaget over her med eggerøre og spekemat. Nam! :P

Skrevet

Tapas, lasagne, fondue... Kosemat :)

Skrevet

Vi kjører raclette, takk for alle tips :P

 

Med normale folk ville jeg kanskje kjørt litt "sånn lærer vi å like maten vi får servert når vi er borte"-kurs, men disse er ganske....hmm... fastgrodde :P

Skrevet

Skal selv ha jentekveld på fredag å da tar alle med en tapas-rett eller to :) koselig med jentekvelder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...