Gå til innhold

poppis-navn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke navn er veeeldig populære for tiden? tenkte vi skulle prøve å styre unna dem....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda (her jeg bor) brukes Lucas, Leah, Sebastian, Thea og Oliver. Ser at Liam blir en del brukt, men vet ikke hvor høyt opp dette kommer på lista.

Skrevet

Alma, Alva, Viktor, iver, Vilmer, og "gamle" navn a la Eilif, Astrid, Ingrid osv er kjempefine navn, men som blir mye brukt, ihvertfall i mitt nabolag, for tiden...

Skrevet

Her går det mye i Leah, Thea, Hedda, oliver, Matheo, Theo osv...

Skrevet

her er det mange Emma,Ingrid,Tuva,Jonas,Sander,Lucas,Mina,Signe,Marcus og Andreas,som jeg kommer på i farta.

Skrevet

Generelt sett kan ein seie at korte jentenamn som sluttar på -a og bibelske gutenamn er poppis enda (trenden har vart ei stund, og bør snart dabbe av etter "regelen").

Skrevet

Det er jo nesten forskjellig fra plass til plass. Sønnen min heter William, og det ligger på topp 10. Men vi bor på en liten plass, og jeg vet bare om en til som heter det, han er noen år eldre. Så her endte opp med å ikke bry meg om den topp 10 lista :) finnes det noe statistikk på navn der du bor, tro? Ville jeg sjekket ut :)

Skrevet

Her er det Selma,Sofie, Alma,Agnes og navn i den gata. Oscar, Theo,Aksel,William..de " vanlige" poppisnavnene egentlig.

Skrevet

Sjekk www.ssb.no

På høyre side finner du navnestatistikk.

Du kan søke både på navn og sted, og på topp 10 for eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...