Gå til innhold

Flere som begynner og bli litt smålei?


jente___

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt smålei ja. Uvant følelse siden jeg ikke var det sist gang ;) 4 uker til termin nå! Gleder meg veldig til å møte lille skatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte før jeg fikk skrevet ferdig... Den får holde seg inne litt til. Men vil gjerne slippe å gå over termin... Lykke til med innspurten jenter! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til og savne magen når ho først er kommet til verden. Nå er det ikke mange dager til termin! Gleder meg masse og er så spent på når lillesøster melder sin ankomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaa, lei av at jeg ikke klarer og gjøre det jeg ser på som en selvfølge..:P (gå laang tur, RI)

Tror ikke jeg kommer til å savne magen som er i veien hele tiden heller jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli skikkelig tungt, men er ikke klar for å føde.. :/ Klarer ikke tenke på det mye om gangen.

 

Puster dypt og prøver å holde noiaen på avstand..

Ordner seg vel! Jeg er jo ellers riktig så blid og fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gørrlei!! Og enda er det 6 uker igjen :/ Er fullt sykemeldt pga en vond låsning i ryggen - kan love dere at det blir lange dager!....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre det ikke bare er meg, har gått hjemme nå siden uke 12. Da fikk jeg ikke lov og jobbe mer av arbeidsplassen. Gleder meg til lille kommer, for den kommende storebror gleder seg veldig nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke smålei enda.. har det som Grynet, vil ikke tenke på fødsel så veldig mye, og er vel ikke klar for å føde ennå hehe, kanskje fordi jeg er 1:e gangs??

37 uker idag!!! :) fantastisk så fort det har gått egentlig, og har hatt svært lite plager. Var å handlet alt vi mangler igår :) da flyr tusenlappene gitt :) men moro da!

Plutselig hodepine igår hele dagen gjorde at jeg var med en u-prøve til legesenteret idag og fikk måle BT men alt var fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammantil2prinser

Jeg er sååå lei nå! Og bare 33+4 :(

 

Ble enda leiere igår da jeg var hoss kiropraktor og han sier at han ser på meg, smertene jeg stråler, hvor de sitter og etter tester at bekkenløsningen min IKKE var noe han kunne fikse på :(

 

Pluss at jeg har såå mye vondter for tiden! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 35+1 i dag, og er litt smålei. Mest lei av å ikke ha energi til noe som helst! Er helt skutt etter en handletur og slukner bare jeg ser sofaen.

Men samtidig er jeg ikke klar for fødsel heller, og vet ikke om jeg kommer til å bli det. Er 6 år siden forrige gang, men det sitter friskt i minne. Selv om det var en "drømmefødsel"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34+2 med tvillinger. Har vært innlagt på sykehuset siden onsdag (og i helgen før det)pga begynnende svangerskapsforgiftning. Jeg er evig glad for hver dag ekstra de to små jentene mine får i magen, selv om det er tungt for meg! Amming og alt blir jo mye enklere hvis de slipper å være premature! Tror vi skal prise oss lykkelige for at ungene har det fint i magen, enn så lenge - så får vi heller bite tenna sammen! Vi er jo mammaer jo! ;-) Lykke til med siste innspurt damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...