Gå til innhold

Tips til litt kreative godteposer til barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes disse små plastposene med prinsessemotiv er litt så som så og kunne gjerne tenke meg å gjøre en liten vri på selve posene.. enten bruke en annen type pose eller mekke noen kule små bokser el lign. Men det bør jo ikke bli for dyrt heller... Supert hvis noen har tips å dele :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp brune papirposer, la barna tegne på hver sin pose. Så samler du inn posene og fyller de med det du har lagt klart på forhånd.

Så er det bare å dele de ut igjen :)

Skrevet
Skrevet

Jeg synes også prinsesseposene er skikkelig kjedelige.

lag kremmerhus av fint, tykt papir. knyt igjen toppen med hyssing og heng på en navnelapp. Kan også bruke gråpapir til kremmerhusene, lime på et glansbilde e.l.

jeg har selv ofte brukt vanlige blanke fryseposer, 1 eller 2 liter. Brukt et pent bånd til å knyte igjen, gjerne silkebånd, bredt pakkebånd eller blonder og hengt på en navnelapp.

Skrevet

Jeg fant begge to. Mr. til guttene, og mrs. til jentene

http://img0.etsystatic.com/000/0/5790594/il_fullxfull.224019100.jpg

Ser det er noe galt med linken....

prøv denne da

https://www.google.n...yMYm0tAbsx4CgBg

Digger profilbildet ditt:)

Takk, syns jeg tar meg godt ut på det bildet. Er ikke så fotogen ellers, men dette ble blinkskudd :)

Ja du ser virkelig smashing ut;)

Skrevet

Takk for fine tips! Har noen poser i cellofan som kanskje kan bli bra med sølvbånd på toppen, men tar gjerne imot flere tips. Små godtebokser med ulike motiv klistret utenpå hadde jo vært veldig kult, men små pappesker hvor finnes det og til hvilken pris? Sikkert dyrt... :P

HI

Skrevet

Vær så snill, ikke lag poser som ungene ikke vil kaste. Vi får nok søppel i hus om ikke ungene skulle komme hjen med "fine" poser og bokser fra bursdager også.

Skrevet

Jeg likte ideen om å tegne på posen selv, kan jo ha morsomme tusjer, glitter og klistremerker. :) Så har du ha ferdig "oppmålt" godteri i plast poser som du bare putter oppi papirposene.

Skrevet

Vær så snill, ikke lag poser som ungene ikke vil kaste. Vi får nok søppel i hus om ikke ungene skulle komme hjen med "fine" poser og bokser fra bursdager også.

Høres ut som om barna dine skal i denne bursdagen...

Gjest Heartbroken
Skrevet

Alt man skal ta hensyn til :)

Ikke bare skal man finne noe som fenger småtrolla, man skal ta hensyn til de forskjellig foreldres oppfatning om hva som muligens kan bli et problem mtp oppbevaring og "sparing" også :P

Jeg ser mange utfordringer i årene som kommer :)

Skrevet

Syns hele opplegget med poser er noe tull, så vil du gjøre noe annerledes så dropp de!!

Skrevet

Tøm godtet i skoene deres, så får de det litt festlig når de skal gå. Da slipper du også problemet med foreldre som blir sure for søppel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...