Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Prøver å vekke mannens interesse her, og trenger tips hva som virker på DERES menn.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Vet ikke. Tør ikke snakke om sånne ting... Ser og hører jo litt hva han liker, men... Så trenger råd jeg også.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Han tenner på meg, med klær, men ennå mer uten klær. Hvis jeg topper det med litt kroppskontakt hud mot hud, så er han klar:-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Her funker det verken med eller uten klær, eller hudkontakt. HI
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 Du kan jo overraske han med en blow-job? Virker aldri som det er noe min kan motstå i hvertfall
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 Kyssing i nakken, småbiting på øret, blowjob og finger i rumpa Gutter er egentlig veldig enkle tror jeg, man må bare finne "punktet" Prøv å varier litt med stillinger osv Ps: Kanskje han liker at du tar kontrollen litt? Har du håndjern e.l? Evnt bare hold fast hendene mens du kysser ham overalt og sett deg oppå han å ri mens du fortsatt holder hendene
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #10 Skrevet 10. oktober 2012 Mannen min tenner bare jeg klapper han på skuldra, og det kan jo være travelt til tider... Men ellers så elsker han en deilig massasje med oljer.. overalt!
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. oktober 2012 #11 Skrevet 10. oktober 2012 Hvis jeg kler av meg på en sakte og sensuell måte, så funker det bra;-) Ellers det meste. Intens øyekontakt har alltid vært vår greie. Men du kjenner jo mannen din best. Hva tror du han liker?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #12 Skrevet 10. oktober 2012 Min er ikke så vanskelig å be da..men vet han tenner på det uforutsette. Som å komme hjem å fortelle han sånn i forbifarten at jeg ikke har truse under skjørtet, må sørge for at ungene ikke er hjemme da! En gang når han lå under bilen i garsjen og mekket fikk han seg en blowjobb, han ble særdeles fornøyd og snakker om det enda selv om det er leeenge siden. Men sånn generelt så tror jeg menn tenner når kvinner tørr å vise at det har lyst og virkelig nyter det, tørr å ta initiativ. Min gjør iallfall det, han liker å se at jeg liker det!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #13 Skrevet 10. oktober 2012 Hvis jeg kler av meg på en sakte og sensuell måte, så funker det bra;-) Ellers det meste. Intens øyekontakt har alltid vært vår greie. Men du kjenner jo mannen din best. Hva tror du han liker? Per dags dato virker det som han ikke liker noen ting. Sexy undertøy - nei, stryking på sensuell måte - nei, lidenskapelig kyssing - nei, tafsing - nei. Så jeg er snart tom for ideer HI
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. oktober 2012 #14 Skrevet 10. oktober 2012 Hvis jeg kler av meg på en sakte og sensuell måte, så funker det bra;-) Ellers det meste. Intens øyekontakt har alltid vært vår greie. Men du kjenner jo mannen din best. Hva tror du han liker? Per dags dato virker det som han ikke liker noen ting. Sexy undertøy - nei, stryking på sensuell måte - nei, lidenskapelig kyssing - nei, tafsing - nei. Så jeg er snart tom for ideer HI Hm......Hva med å bli litt mer dominerende? Be han sette seg, knapp opp buksa hans og tre deg på:-D Menn pleier å like en ridetur;-)
valkyrien Skrevet 10. oktober 2012 #16 Skrevet 10. oktober 2012 Hvis jeg kler av meg på en sakte og sensuell måte, så funker det bra;-) Ellers det meste. Intens øyekontakt har alltid vært vår greie. Men du kjenner jo mannen din best. Hva tror du han liker? Per dags dato virker det som han ikke liker noen ting. Sexy undertøy - nei, stryking på sensuell måte - nei, lidenskapelig kyssing - nei, tafsing - nei. Så jeg er snart tom for ideer HI Da er det kanskje på tide å spørre han?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #17 Skrevet 10. oktober 2012 Hvis jeg kler av meg på en sakte og sensuell måte, så funker det bra;-) Ellers det meste. Intens øyekontakt har alltid vært vår greie. Men du kjenner jo mannen din best. Hva tror du han liker? Per dags dato virker det som han ikke liker noen ting. Sexy undertøy - nei, stryking på sensuell måte - nei, lidenskapelig kyssing - nei, tafsing - nei. Så jeg er snart tom for ideer HI Da er det kanskje på tide å spørre han? Har spurt, men han er ikke så bekvem med å snakke om sex generelt, så her får jeg ingen svar. Virker som han har noe sperre et eller annet sted... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå