Gå til innhold

Voksi Classic pose til 1.5 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått "gammeldags" Voksi pose. Vil denne passe til en 1.5 åring? Skjønner ikke helt hvordan det skal fungere? Noen med erfaring?

Tenkte å ha den i vogna i barnehagen

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gutten her er 19 mnd, nermer seg 20 mnd, og bruker en eldre modell av voksi classic i bhg, funker strålende det..

Skrevet

Gutten her er 19 mnd, nermer seg 20 mnd, og bruker en eldre modell av voksi classic i bhg, funker strålende det..

OK knyter du den på samme måte som når han var baby? Altså først "flapsen" nederst, så sidene over hverandre? Har sett for meg at det blir for tynt med bare de to sidene knyttet sammen

Skrevet

Fungerer helt utmerket - sjekk sidene for voksiposene for "oppskrift" på knyting. Passer til barna er godt over metern lang

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

OK knyter du den på samme måte som når han var baby? Altså først "flapsen" nederst, så sidene over hverandre? Har sett for meg at det blir for tynt med bare de to sidene knyttet sammen

Er ikke jeg som knytter ;) Vi kjøpte den til bhg start når han var 18 mnd.. Etter oppfordring fra bhg, da de synes voksi classic er lettest å ha med å gjøre :)

Skrevet

Supert! Da tar jeg den med til barnehagen så får de knyte i vei ;-)

Hehe, takk for svar og takk for tips til knyteoppskrift lille sprelle. Skal ta en titt på posen etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...