Gå til innhold

269 for 6 nummer av Foreldre og Barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et bra tilbud? Eller har dere sett bedre tilbud? Får jo med pysj også da...

Er det et bra blad? Vurderer å abonnere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er et OK blad, men hadde ikke giddet å betale for det selv. Har fått mitt abonnement i gave, så da er det jo greit...

Skrevet

Jeg abonnerte på det tidligere. Syns det var bra jeg:-)

 

Syns ikke prisen var så gal da.

Skrevet

Noen andre som har erfaringer med dette bladet? Er det feks andre blad i samme sjanger man heller anbefaler?

Skrevet

Pysjen er jo grei, men når du får den er den sansynligvis for liten. For de ekstragavene tar lang tid å motta er min erfaring. Bladet er kjedelig. Pleide å ha det liggende på do sammen med ikeakatalogen.

Skrevet

Eg synes det er eit variert og bra blad, sjølv om alt ikkje treffer meg like mykje. Er heller ikkje så begeistra for helsesøstrene som gjev søvnråd (naphaug bla) men dei har og hatt artilkar med andre filosofiar.

Skrevet

Likte det godt når barna var babyer, nå som minstemann nærmer seg 3 synes jeg det begynner å bli kjedelig.

 

Prisen er iallfall grei. Men går du inn på foreldreogbarn.no får du flere og bedre premier å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...