Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Er det et bra tilbud? Eller har dere sett bedre tilbud? Får jo med pysj også da... Er det et bra blad? Vurderer å abonnere.
TPK Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg synes det er et OK blad, men hadde ikke giddet å betale for det selv. Har fått mitt abonnement i gave, så da er det jo greit...
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg abonnerte på det tidligere. Syns det var bra jeg:-) Syns ikke prisen var så gal da.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Noen andre som har erfaringer med dette bladet? Er det feks andre blad i samme sjanger man heller anbefaler?
Mrs. Bouquet Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Pysjen er jo grei, men når du får den er den sansynligvis for liten. For de ekstragavene tar lang tid å motta er min erfaring. Bladet er kjedelig. Pleide å ha det liggende på do sammen med ikeakatalogen.
soleia Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Eg synes det er eit variert og bra blad, sjølv om alt ikkje treffer meg like mykje. Er heller ikkje så begeistra for helsesøstrene som gjev søvnråd (naphaug bla) men dei har og hatt artilkar med andre filosofiar.
It's all about me Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Likte det godt når barna var babyer, nå som minstemann nærmer seg 3 synes jeg det begynner å bli kjedelig. Prisen er iallfall grei. Men går du inn på foreldreogbarn.no får du flere og bedre premier å velge mellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå