Gå til innhold

Ønsker til bursdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til hva jeg kan ønske meg? Lenge siden jeg har tenkt på meg selv.. Blir 29..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vart 29 for ikkje lenge sida, og kom ikkje på ein ting..

Skrevet

Liker du noen spesiell stil ang interiør så kan du ønske deg ting fra det? Eks bruka, pip studio, ib laursen, green gate, osv? Dette er ting som ofte faller i smak. Green gate-koppene kan jo brukes til liljer og småblomster hvis man har nok kaffekopper..

Skrevet

Ønsker fra hvem? Din kjære, familie eller fra venner? Hvis du ikke fØler behov for å få gaver så er det bare å si rett ut at du ikke Ønsker det. Det gjorde jeg for maaaaannnnge mange år siden :) Syns nemlig vi bor i altfor overflØdig samfunn. Men men hver sin smak og behag.

Tips: Gavekort til kropps pleiing/ spa :)

Skrevet

Klær, bøker, blader, sminke, sportsutstyr, god mat, kinobiletter, et pledd, sjokolade, ullsokker, gummistøvler, teflonduk, balkongflagg, snøskuffe, verktøysett, spabehandling, timer med personlig trener.....

Skrevet

Det jeg har ønsket meg siste årene har vært bøker (bl.annet 1000 aktiviteter man kan finne på med barna og de utrolige årene), speilreflekskamera, klær (gavekort), div pynteting og parfyme.

Skrevet

Jeg blir 30 om et par uker og har kommet frem til at jeg

ønsker meg bodum presskannekopp, stavmixer og julegardiner. Gavekort er jo også supert og kommer alltid godt med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...