Gjest Ziva Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Startet på lørdag med nagende uro hvorfor ikke tante rød har gjort sitt inntog. Uroen tiltok da jeg sjekket kalenderen. Gubben var bortreist så jeg ringte ikke han før søndagmorgen. Lettere hysterisk så traff jeg bare tlfsvareren, la igjen beskjed om at han måtte ringe ASAP. Rett etterpå så ringer han og lurer på hvorfor jeg var så stressa. Gråter og hikster ut at jeg er 4 uker over tiden. Får et latterbrøl til svar og så kommer gullkornet :søte deg du er jo i overgangsalderen så INGENTING med deg er normalt lenger (takk for den du). Hvorfor tar du ikke en test, det ligger jo et lager i medisinskapet til slikt som dette. I går skulle når jeg lagde brun saus til kjøttkakene klarte jeg å ta hønsebuljong i stedenfor kjøttbuljong (flytende på flasker). Ble middag med bismak. Nå skulle jeg pakke rifla for å reise på elgjakt i kveld. Pakker ned og sjekker at jeg fikk med meg det jeg trenger. Gubben rydder sine ting inn i våpenskapet og ser på meg. Er du ferdig pakket?? Ja alt er klappet og klart svarer jeg. Ok hva skal du skyte elgen med? 30-06'n svarer jeg. Hvorfor står den igjen i skapet da?? Jada distre som jeg er så har jeg pakket salongrifla istedenfor ( som å skvette vann på gåsa). Godt jeg har noen som passer på meg. Alt jeg skal ha med meg ligger nå strødd utover og pakkes på nytt for å sjekke at alt er med. Ender vel med at det står igjen en bag når jeg reiser. Ikke godt å bli gammel
☆☆☆ Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Dei seier nettverket er avgjerande for kor lenge demensramma kan bu heime....
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Oi oi!! Vel du er neppe gravid da, da hadde nemlig ikke en slik kommentar fått gå upåaktet hen
Gjest sug lut Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Du må jo være glad for de små ting, bra mann fx. Ellers vil jeg jo gjerne ha løpende overgangs/undergangsalderoppdatering så jeg vet hva jeg går til. Når det nå måtte bli.
Iiiiik Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg tar også gjerne imot beskrivelsene av hvordan overgangsalderen arter seg, greit å være forberedt. Jeg har ellers en tendens til å skyve alt foran meg. Snakke om pensjon nå? Hvorfor det?! Det er jo lenge til... Det samme har vært tilfelle med overgangsalderen. Det har vært en teoretisk og hypotestisk greie. Nå blir jeg snart 44 og må vel innse at biologien er relevant for meg også. Jeg vet det ikke er pent å spørre om en dames alder og håper du kun har våpen i nærheten som tilsvarer å skvette vann på gåsa (altså f.eks. en vannpistol i dette tilfelle), men hvor gammel er du når du mener at overgangsalderen faktisk er der? Akkurat nå liksom?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Men har du tatt en test da? Sånn at du er helt sikker på om du er klar for gamlehjemmet eller ei?
Gjest Ziva Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Test - negativ Alder - 42 Oppdateringer kommer når jeg er hjemme fra jakta.
Gjest Ziva Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 Og ja overgangsalder er påbevist med blodprøver og stæsj.
Gjest Ziva Skrevet 12. oktober 2012 #10 Skrevet 12. oktober 2012 Og ja overgangsalder er påbevist med blodprøver og stæsj.
Gjest Ziva Skrevet 14. oktober 2012 #12 Skrevet 14. oktober 2012 Ja, men sånn går no dagan. Får bare gjøre det beste ut av det.
mamman til to gutter Skrevet 14. oktober 2012 #14 Skrevet 14. oktober 2012 Test - negativ Alder - 42 Oppdateringer kommer når jeg er hjemme fra jakta. En test er lurt Farmor gikk lenge og trodde hun var i overgangsalderen før hun innså at det ikke var det, men pappa som var på vei. Først da hun var 3 mnd på vei innså hun det. (og da hadde hun allerede 6 barn, så det var ikke første gang hun var gravid)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. oktober 2012 #15 Skrevet 15. oktober 2012 Endte uken og jakt bra Ziva? Jeg heier på deg!
Gjest amandine Skrevet 15. oktober 2012 #16 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg og lurer fælt på oppdatering. Også 42 (måtte faktisk tenke meg om her!) og blir så inni hesthampen svett med jevne mellomrom...
Gjest Ziva Skrevet 15. oktober 2012 #17 Skrevet 15. oktober 2012 Uken endte bra og laget fikk skutt en elg, men ikke jeg som var den heldige. Men ny tur neste uke og nye muligheter. Gir meg ikke så lett.
Iiiiik Skrevet 16. oktober 2012 #18 Skrevet 16. oktober 2012 Fy søren altså, du er kul! Jeg liker jaktdamer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå